Šodien sakarā ar STOKKER klinetu dienām Jelgavā, kas sadarbojas arī ar Honda pārstāvniecību Latvijā sanāca iespēja veikt mazu testa izbraucienu ar jauno Honda CR-V
Domāju, ka pa vizuālo nav īpaši ko izpausties, to brīvi var ievērtēt internetā kā arī uz ielas.
Šis konkrētais modelis ar kuru sanāca izbraukt bija diezgan papliks, nav GPS un daudz citu pogu un pļurķu.
2.0 i-VTec dzinējs, ar priekšpiedziņu. Manuālā sešu ātrumu ātrumkārba.
Es jau kā atpalicis 4.paudzē īsti nevarēšu advekvāti novērtēt šo auto.
Vispār uz jauniem auto esmu uz Jūs.
Baigi spolēt man neļāva. Bet pa lielam auto patīkams. Diezgan pastingrs Latvijas bedres, bet nesalīdzināmi maigāks par sēdinātu Civic. Dinamikas ziņā pašvaks. Lai gan ar 150 zs uz 2 tonnām, neko dižu arī nevaretu gaidīt. Auto kluss, lai gan ieliekot dzinēju slodzē, tas diezgan labi dzirdams.
Salons pievilcīgs, labi nostrādāts, manai gaumei tīkams. Kā jau švakai kompletācijai, pat sēdekļi uz kloķiem, bet manā skatījumā tas nav īpaši būtiski. Ar kompletācijas iespējam vairāk var iepazīties internetā.
Patikās augtāka pārnesuma ieteikšanas signallapiņa panelī. Diezgan tendēts auto uz ekonomiku, kā jau lielāka daļa mūsdienu jaunie aparāti. Pirmo reizi mūžā sanāca ietestēt parkošanās sensorus kas ir gan priekšā gan aizmugurē un atpakaļskata kameru. Šī sistēm CR-V precīza un ērta.
Palielam tādi mani secinājumi. Ja būtu daudz naudas, kā ikdienas bubināmais nebūtu ne vainas. Drīzāk gan ja diezgan regulāri brauc vairāki cilvēki, vienītī ar tādu pa pilsētu, neuzskatu, ka ir liela jēga braukāt. Mežā dzīt šo konkrētu ar nevarēs, bet tam var izvēlēties AWD modeli.
Paldies!