Lūk šī būs kārba manai Integrai.
ROOT wrote:Honda VTEC engines, swaps and tuning. Bauskas street 20, Riga. Mob. +3716259147
ROOT wrote:Šodien jau ir labāk. Pēc tam kad veicu radikālas izmaiņas degvielas sitēmā sāka parādīties jauda un griezes moments. Problēma bija degvielas nepietiekamība. Darba degvielas spiediens tagat sistēmā no 2.5 lidz 3.3 bar. Bija 1.9 lidz 2.5(B16A2) sistēmai.
seymour wrote:Cool, bet mazs offtopic, iekrita aciis.ROOT wrote:Honda VTEC engines, swaps and tuning. Bauskas street 20, Riga. Mob. +3716259147
nebuutu pareizaak:
Honda VTEC engines, swaps and tuning. Riga, Bauskas street 20. Mob. +3716259147
un btw.. Mob ir Cellphone angliski. Var saisinaat uz GSM
es pac nesaprot, ko pieseejos.
[Edzis] wrote:Bildes!
A labāk video!
Kad būs tavas Integras prezentācija
ROOT wrote:Šodien jau ir labāk. Pēc tam kad veicu radikālas izmaiņas degvielas sitēmā sāka parādīties jauda un griezes moments. Problēma bija degvielas nepietiekamība. Darba degvielas spiediens tagat sistēmā no 2.5 lidz 3.3 bar. Bija 1.9 lidz 2.5(B16A2) sistēmai.
ROOT wrote:Integra nebūs drag aparāts, jo ir aprīkots ar kondiceonieri, kruizi, ABS....
Motors vēl nav gatvs zemajam startam, jo detaļām jāpiestrādājas.
Tā kā tilpums ir palielinājies radikāli no 1.6 uz 2.0 tad VTEC ir palicis tupāks. Izskatās,ka būs jāliek Integra Tipa-R sadales vārpstas.
Bāze ir sagatavota laba un darba lauks ir tikai palielinājies.
Return to Integra Type-R / LS / GSR
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest