Volfsburgs wrote:Nokrasota ieplūdes truba. Izplūdnieku janokraso, kad mainīs sajūgu. Rīt atnāks pusas blīveslēgi, tad ar vares gatavoties uz sajūga maiņu.
Volfsburgs wrote:Biju uzlicis pagarinātos atbalstus, citus amīšus un parlicis amortizātora kajas atrašanos vietu augstak par 18mm. Tāka bija pārak zemu, tad nacas atlikt atpakaļ OEM vieta amortizatora kāju.
Nakošāja diena atliekot, mašīna augstak nepacēlas. Palika tik pat zemu. Domāju, ka MR man iemsērejis neigtus amīšus. Tapēc liku atpakaļ savus iepriekšejos. Uzliekot tos atpakaļ, mašīna tik pat zema bija un parbaudot ar roku amīša cietumu. Viņi bija abi vienādi. Man bišk cietāki.
Tad jau saku besīties, kas pa vainu vel var būt. Vai neesmu kko hadene saplēsis.
Nakošāja diena izdomāju atlikt atpakaļ parastos atblastus. Uzliekot viena puse, jau mašīna palika augstaka. Nomainot abus atbalstus, viss bija ok. Mašīna atpakaļ savā vecaja augstuma. :emo: Izradas, tad atbalstu pagarināšana tomēr pazemina mašīnu. :mrgreen: Un tada gadijuma vajag regulējamus koilus, lai var uzskruvet augstak pec atbalstu uzlikšānas. Tagad viņi stav garažā. Viss ticamak tiks sagraizīti, lai aizmugure amortizatora glāzem var uztaisī atsaitei korenšteinus vai japerk atkal divas atsperes un japiezāģe pareizais augstums, kad nav par zemu un nesītīsies augšejie plaukti pret virsbūvi. Trīs dienu čakaru man viņi uztaisiju. Jo galīgi nevarejū iedomāties par to..
Krisiks wrote:Volfsburgs wrote:Nokrasota ieplūdes truba. Izplūdnieku janokraso, kad mainīs sajūgu. Rīt atnāks pusas blīveslēgi, tad ar vares gatavoties uz sajūga maiņu.
http://content31-foto.inbox.lv/albums/v/volfsburgs/Sudi/AdobePhotoshopExpress-6875adf2dc3f4d5a90473f143d813428.sized.jpg?1409590825
Atliek paslēpt aķīti un vadus.. tad būs zbis
Bet protams jau ir labi
Volfsburgs wrote:Krisiks wrote:Volfsburgs wrote:Nokrasota ieplūdes truba. Izplūdnieku janokraso, kad mainīs sajūgu. Rīt atnāks pusas blīveslēgi, tad ar vares gatavoties uz sajūga maiņu.
http://content31-foto.inbox.lv/albums/v/volfsburgs/Sudi/AdobePhotoshopExpress-6875adf2dc3f4d5a90473f143d813428.sized.jpg?1409590825
Atliek paslēpt aķīti un vadus.. tad būs zbis
Bet protams jau ir labi
Vēteks man visu laiku bļāuj un lai sāku ar kruīza kasti. Varbū vadus parvilkšu, bet viss parejais paliks pa vietam. Tā vismaz pagaidām domāju
Volfsburgs wrote:Arī par to domāju. Bet nu uz atsitien gumijām braukšana būtu neizturama. Man viņa ir tīri patīkama. Janoņem būs nost sparns un jaievērte situācija, kas notiek ar atsitien gumiju.
BirkoWs wrote:Sapratu kur fiška. Mēģināšu paskaidrot.
Stockā = būtībā atsperojums (atsperes garums) nosaka auto augstumu, bet amortizātors uzņem un slāpē asās kustības (gan augšupejošās, gan lejupejošās) tās "nomierinot" jeb padarot "lēnākas".
Amortizātora darbībai ir savas robežas, no kurām zemākā robeža tiek "sargāta" ar atsitējgumiju.
Tev atsperes ir tik īsas, ka mašīna īstenībā balstās uz pašu amortizātoru (atsitsitējgumijām, vai, ja to nav, tad konstrukciju...) un atsperes vairs jau nekalpo kā reālais (īstais) atbalsts, kam būtu jānosaka augstums.
Šis fakts apstiprinās, ja tu saki, ka uzliekot atpakaļ parastos atbalstus tev auto palika augstāks.
Labam (pareizākam) sēdinājumam iesaku nopirkt coiloveru "vītnes" (2x man ir ) un augstumu saregulēt tieši tādu lai mašīna vismaz sāk balstīties uz atsperi nevis amīti.
Ja tev mašīna jau tagad balstās uz amīti un tu gribi zemāk, tad mainot atbalstus vai saīsinot amortizātora stieņa garumu tu nepanāksi vēlamo. Tev vajag lai pats amortizātora kopruss ir īsāks, kas visvieglāk panākams ir nopērkot citus (īsākus) amīšus.
P.S. šis ir topiks, kam regulāri sekoju līdzi
Edupuiks wrote:no tām coiloveru vītnēm izmantojamas ir tikai vītnes tās atsperes ir super cietas.
Krisiks wrote:Edupuiks wrote:no tām coiloveru vītnēm izmantojamas ir tikai vītnes tās atsperes ir super cietas.
tā tad, jāfleksē orģinālā atspere?
un krāsa ir dizains, vai cietība?
- sry par nelielo spamu tava topikā
Krisiks wrote:Edupuiks wrote:no tām coiloveru vītnēm izmantojamas ir tikai vītnes tās atsperes ir super cietas.
tā tad, jāfleksē orģinālā atspere?
un krāsa ir dizains, vai cietība?
- sry par nelielo spamu tava topikā
Return to Civic&DelSol - EG / EJ / EH / EK / MA / MB / MC ('92-2000)
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests