Kkas jāieraksta lai nepiemirstu darīto.
Tad, kamēr viss ir nost, izdomaju sakopt moto telpu un pašu motoru. Motor telpa ar zobirsti tika pavaditas koumā kādas 6 stundas. Izrautas arī āra stures pastiprinātaja trubas. Dzesēšanas šķidruma trobas noberztas ar attaukotaju ka jaunas.
Uzlikta nobružāta VTi lūpa, nokrasotas restes melnas un piepūsts ar flakoniņu pagaidām.
Tad saslīpēju varstus un iedevu noslīpēt galvu. Noņēm 0.4mm.
Sapakots viss lai nepazūd.
Tad nopirku ceturtas prelūdes krēslus ar uztaisītu civika sliedi.
Pienāca brīdis kad viss bija jastele kopa. Iepirku pedejas detaļās vajadzīgas. Sadalītajs, eļļa Castrol, antifrīzs, zobsiksna.
Iemesls, kapēc mainiju zobeni.
Tad viss salikts. Atlicis bija tik ieliet antifrīzu un noregulēt aizdedzi. Bet mašīna rūceja zašebis.
Nakošā diena no rīta eju saliet antifrīzus, atslogoju ģeneratoram siksnu, un gribu izbraukt testa braucina.
Pēc 300 metriem sākpu spiest grīa ar otro atrumu un mašīna sak burbuļot. Knapi aizbraucu uz garažu un tukšgaita vairs nebija.
Domāju, ka zobsiksna parlekus, bet viss bija čotka. Tad secinam ka viens stobrs nestrada. Parbadam visu, bet viss ok arpuse. Tad čoms iedomajas, ka varetu būt izlekusi suhāri varstu atsperem. Noraujot varstu vaku, tā ar bija. Viens varsts līks.
Tagad janomaina tas viens varsts, janopērk Y8 metāla galvas blīvi. Izņemot viņai videjo slāni, iegūs lielāku kompresijas pakāpi. Pagaidam tas viss.