Tātad par D16Y8 ieplūdes kolektoru uz D16Z6 galvas:Sākšu ar to, kuras lietas nederēs vai kuras sagādās grūtības un ko ar tām iesākt:
1. Droseles blīve- y8 blīve ir mazāka un, līdz ar to, blīve vajadzīga jauna vai no tava vecā z6 ieplūdes kolektora.
2. Degvielas maģistrāle- y8 ieplūdes kolektoram degvielas smidzinātāji (sprauslas) ir savādākas kā z6, tādēļ jāatstāj z6 maģistrāle. Zinu ka kaut kādā veidā var atstāt y8 maģistrāli, bet tur neiedziļināšos. Grūtības pie sī punkta sagādā maģistrāles pieskrūvēšana pie kolektora. Z6 kolektoram maģistrāle turās ar 3, bet Y8 kolektoram ar 2 skrūvēm, tādēļ jāurbj papildus caurumi priekš skrūvēm. Ar vienu skrūvi būs lielākas problēmas, bet tur jāliek lietā fantāzija
3. Tā saucamais EGR vārsts- ja godīgi neatceros, kā viņu precīzi sauc, bet tas tavā gadījumā ir lieks un nevajadzīgs. To vienkārši skrūvē nost un no metāla uztaisi vāciņu, kurš tur derētu. Neaizmirsti viņu sasmērēt ar blīvējamo hermētiķi, savādāk būs problēmas ar apgriezieniem. Tas ir tas vārsts, kurš tavā gadījumā ir palicis bez štekera. Ja negribās čakarēties ar vāciņa taisīšanu, tad vari vienkārši viņu neaiztikt.
Iepriekšējajā bildē var redzēt manis veidoto vāciņu.
4. Y8 ieplūdniekam nav vietas IAT (intake air temperature) sensoram, tādēļ tas jānovieto uz ieplūdes trubas, aptuveni, 5-10cm no droseles.
5. Pats droseles korpuss- lieta, ar ko vajadzēja sākt. Y8 droselei nebūs FITV vārsts zem droseles body, bet priekš Z6 tas ir nepieciešams. Tādēļ ir jāatstāj drosele no z6!
6. Tosola maģistrāle- kā redzi, Z6 ieplūdes kolektoram ir par vienu kanālu vairāk kā Y8 kolektoram. Tādēļ būs vajadzīgs tā sauktais "troiņiks" jeb T veida savienojums. Nekādā gadījumā neliec plastikas savienojumu! Atvainojos, bet pagaidām bildes nav, lai parādītu kā tas viss izskatās.
7. Mazās caurulītes ieplūdnieka aizmugurē- vienu no šīm caurulītēm vajag nosprostot. Bet šajā gadījumā nav vienalga kuru.
No grūtībām tas arī būtu vis. Tālāk par caurulēm un visbiežāk pieļautajām kļūdām.1. IACV un FITV vārsti- tie ir savā starpā savienoti. Attēlā atzīmētā caurule stiepjās līdz pašam dzinēja blokam, bet otra savieno ar FITV vārstu. Tālāk šī caurule ceļo uz iepriekš minēto tosola maģistrāli.
2. Neaizmirsti saglabāt šo cauruli ar visu pretplūdes vārstu.
3. Visbiežāk pieļautā kļūda- nepareiza štekeru salikšana un visiem vārstiem un dačikiem. Šajā attēlā vari redzēt, kādas krāsas vadi iet pie TPS (throttle position sensor).
4. Pie IACV arī ir štekeris ar 3 vadiem, pārējiem pribombasiem ir divi vadi. Nav bildes, kādas krāsas vadiem jābūt pie IAT sensora, bet to nevajadzētu sajaukt, jo savas nezināšanas dēļ sačakarēju 2 IAT sensorus.
Šajā gadījumā info jāmeklē interneta plašumos.
Pēc salikšanas, ja raustās apgriezieni vai nepilnīgi strādā, tad:
1. Pārbaudi degvielas smidzinātāju štekerus un, līdz ar to, sveces un dzirksteli.
2. Noņem IACV vārstu un kārtīgi iztīri ar brake cleaner, pēc tam derētu to visu pasākumu izpūst ar kompresoru.
3. Noņem FITV vārstu un izjauc līdz pēdējam, katru detaļu rūpīgi notīri un stingri saskrūvē visu atpakaļ. Par FITV tīrīšanu ir pieejama informācija youtubā arī
Laikam, tas arī vis no manas puses un esmu pārliecināts, ka esmu ko aizmirsis. Ja informācija ir nepilnīga, nepieciešams attēls or smth, dod ziņu