D15B2 uz D16Z6

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby nauris22 » 09 Feb 2014, 22:07

hi intresejos vai B16A dzineja salona pravodka der arī D16z6 ?
nauris22
 
Posts: 28
Joined: 24 Mar 2013, 23:14

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby Frenks_V » 09 Feb 2014, 22:36

nauris22 wrote:hi intresejos vai B16A dzineja salona pravodka der arī D16z6 ?

ja jau no D16 nav jamaina uz DOHC tad jau vajadzetu derēt?! :-k
Frenks_V
-
-
 
Posts: 118
Joined: 29 Apr 2013, 14:21
Location: Ventspils

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby Seductive » 10 Feb 2014, 10:26

Derēs. OBD1 protams
Civic Coupe B20VTEC (EV-9595) - SOLD
Del Sol B16A JDM swap (NI-36) - SOLD
Seductive
-
-
 
Posts: 106
Joined: 27 Jan 2012, 21:32
Location: Riga, K-City

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby nauris22 » 08 Jun 2014, 21:57

sveiki man jautājums :D
No pravodkas 2vi šrekeri ,bet vajag laikam trīs ;D vai tomer nē ?
nesaprotu ,ko ar ko saspraust :(
2014-06-06-2566.jpg
2014-06-06-2566.jpg (188.1 KiB) Viewed 4622 times

2014-06-06-2567.jpg
2014-06-06-2567.jpg (119.86 KiB) Viewed 4622 times
nauris22
 
Posts: 28
Joined: 24 Mar 2013, 23:14

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby Balodis » 09 Jun 2014, 07:23

tas brīvais/liekais ir egr vārsts, ja nemaldos, d15b2 tāds nebija un tapēc nav tev vēl viena štekera.
check engine nemet par egr?
Volvo V50 2004 2.0D
Honda Civic EJ9 D16z6
- D15b2 mini-me vtec
-- D14a4

Peugeot 405 GRi Winter Beater
Balodis
---
---
 
Posts: 316
Joined: 30 Oct 2012, 12:43
Location: Jelgava

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby nauris22 » 09 Jun 2014, 12:15

Balodis wrote:tas brīvais/liekais ir egr vārsts, ja nemaldos, d15b2 tāds nebija un tapēc nav tev vēl viena štekera.
check engine nemet par egr?


bet man motora pravodka no d16z6 vtec tiem laikam ari nav :D par check nezinu ,jo neesmu pielaidis :D
nauris22
 
Posts: 28
Joined: 24 Mar 2013, 23:14

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby sstemmers » 09 Jun 2014, 13:16

Ieplūdes kolektors nav no z6. Tāpēc jau kautkas arī nepas!
ACCORD TOURERK24
civic coupe EJ1 DI84 B20VTEC
civic coupe EJ2B20VTEC
civic coupe EJ1 B20VTEC
sstemmers
*
*
 
Posts: 619
Joined: 30 Jan 2009, 23:17
Location: Pūre

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby nauris22 » 10 Jun 2014, 22:08

sstemmers wrote:Ieplūdes kolektors nav no z6. Tāpēc jau kautkas arī nepas!

nu ok egr neder labi bet kads varetu paskaidrot ka tas trubinjas lai savieno pareizi ? kadu normālu shemu varbut varat kads ieteikt ?
2014-06-09-2579.jpg
2014-06-09-2579.jpg (117.14 KiB) Viewed 4532 times

2014-06-09-2582.jpg
2014-06-09-2582.jpg (182.23 KiB) Viewed 4532 times

2014-06-09-2584.jpg
2014-06-09-2584.jpg (173.63 KiB) Viewed 4532 times
nauris22
 
Posts: 28
Joined: 24 Mar 2013, 23:14

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby Frenks_V » 10 Jun 2014, 22:19

sapi*os
Cheku var nolasīt bez pielaisanas.
Frenks_V
-
-
 
Posts: 118
Joined: 29 Apr 2013, 14:21
Location: Ventspils

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby #MR » 11 Jun 2014, 05:55

Image

gan manuālī, gan google ir visas shēmas atrodamas
ej2 d16z6
Legacy 3.0R
User avatar
#MR
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1363
Joined: 12 Feb 2007, 20:07
Location: Ventspils

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby nauris22 » 11 Jun 2014, 09:11

#MR wrote:Image

gan manuālī, gan google ir visas shēmas atrodamas


paldies shito shemu jau pētiiju :plusviens:
nauris22
 
Posts: 28
Joined: 24 Mar 2013, 23:14

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby kentaurs » 11 Jun 2014, 11:41

Tas ir y8 ieplūdnieks uz z6. Pats braucu tieši ar tādu pašu swapu. Un varu teikt, ka pats ilgi čakarējos, lai viņu dabūtu pie normālas darbības, bet nekā tur diži grūta nav.
Ja vēl ir nepieciešama palīdzība ar trubiņām n shit, dod ziņu! ;)
User avatar
kentaurs
-
-
 
Posts: 135
Joined: 17 Dec 2012, 23:29
Location: Jelgavnieks

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby kentaurs » 15 Jun 2014, 21:56

Tātad par D16Y8 ieplūdes kolektoru uz D16Z6 galvas:

Sākšu ar to, kuras lietas nederēs vai kuras sagādās grūtības un ko ar tām iesākt:
1. Droseles blīve- y8 blīve ir mazāka un, līdz ar to, blīve vajadzīga jauna vai no tava vecā z6 ieplūdes kolektora.

2. Degvielas maģistrāle- y8 ieplūdes kolektoram degvielas smidzinātāji (sprauslas) ir savādākas kā z6, tādēļ jāatstāj z6 maģistrāle. Zinu ka kaut kādā veidā var atstāt y8 maģistrāli, bet tur neiedziļināšos. Grūtības pie sī punkta sagādā maģistrāles pieskrūvēšana pie kolektora. Z6 kolektoram maģistrāle turās ar 3, bet Y8 kolektoram ar 2 skrūvēm, tādēļ jāurbj papildus caurumi priekš skrūvēm. Ar vienu skrūvi būs lielākas problēmas, bet tur jāliek lietā fantāzija ;)
Image

3. Tā saucamais EGR vārsts- ja godīgi neatceros, kā viņu precīzi sauc, bet tas tavā gadījumā ir lieks un nevajadzīgs. To vienkārši skrūvē nost un no metāla uztaisi vāciņu, kurš tur derētu. Neaizmirsti viņu sasmērēt ar blīvējamo hermētiķi, savādāk būs problēmas ar apgriezieniem. Tas ir tas vārsts, kurš tavā gadījumā ir palicis bez štekera. Ja negribās čakarēties ar vāciņa taisīšanu, tad vari vienkārši viņu neaiztikt.
Iepriekšējajā bildē var redzēt manis veidoto vāciņu.

4. Y8 ieplūdniekam nav vietas IAT (intake air temperature) sensoram, tādēļ tas jānovieto uz ieplūdes trubas, aptuveni, 5-10cm no droseles.

5. Pats droseles korpuss- lieta, ar ko vajadzēja sākt. Y8 droselei nebūs FITV vārsts zem droseles body, bet priekš Z6 tas ir nepieciešams. Tādēļ ir jāatstāj drosele no z6!

6. Tosola maģistrāle- kā redzi, Z6 ieplūdes kolektoram ir par vienu kanālu vairāk kā Y8 kolektoram. Tādēļ būs vajadzīgs tā sauktais "troiņiks" jeb T veida savienojums. Nekādā gadījumā neliec plastikas savienojumu! Atvainojos, bet pagaidām bildes nav, lai parādītu kā tas viss izskatās.

7. Mazās caurulītes ieplūdnieka aizmugurē- vienu no šīm caurulītēm vajag nosprostot. Bet šajā gadījumā nav vienalga kuru.
Image

No grūtībām tas arī būtu vis. Tālāk par caurulēm un visbiežāk pieļautajām kļūdām.

1. IACV un FITV vārsti- tie ir savā starpā savienoti. Attēlā atzīmētā caurule stiepjās līdz pašam dzinēja blokam, bet otra savieno ar FITV vārstu. Tālāk šī caurule ceļo uz iepriekš minēto tosola maģistrāli.
Image

2. Neaizmirsti saglabāt šo cauruli ar visu pretplūdes vārstu.
Image

3. Visbiežāk pieļautā kļūda- nepareiza štekeru salikšana un visiem vārstiem un dačikiem. Šajā attēlā vari redzēt, kādas krāsas vadi iet pie TPS (throttle position sensor).
Image

4. Pie IACV arī ir štekeris ar 3 vadiem, pārējiem pribombasiem ir divi vadi. Nav bildes, kādas krāsas vadiem jābūt pie IAT sensora, bet to nevajadzētu sajaukt, jo savas nezināšanas dēļ sačakarēju 2 IAT sensorus. :-D Šajā gadījumā info jāmeklē interneta plašumos.


Pēc salikšanas, ja raustās apgriezieni vai nepilnīgi strādā, tad:
1. Pārbaudi degvielas smidzinātāju štekerus un, līdz ar to, sveces un dzirksteli.
2. Noņem IACV vārstu un kārtīgi iztīri ar brake cleaner, pēc tam derētu to visu pasākumu izpūst ar kompresoru.
3. Noņem FITV vārstu un izjauc līdz pēdējam, katru detaļu rūpīgi notīri un stingri saskrūvē visu atpakaļ. Par FITV tīrīšanu ir pieejama informācija youtubā arī ;)

Laikam, tas arī vis no manas puses un esmu pārliecināts, ka esmu ko aizmirsis. Ja informācija ir nepilnīga, nepieciešams attēls or smth, dod ziņu ;)
Last edited by kentaurs on 15 Jun 2014, 23:30, edited 1 time in total.
User avatar
kentaurs
-
-
 
Posts: 135
Joined: 17 Dec 2012, 23:29
Location: Jelgavnieks

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby kentaurs » 15 Jun 2014, 21:58

Iespējams, šī informācija noder arī kādam citam, tādēļ kādss admins to varētu pārvietot uz atbilstošu sadaļu? ;)
User avatar
kentaurs
-
-
 
Posts: 135
Joined: 17 Dec 2012, 23:29
Location: Jelgavnieks

Re: D15B2 uz D16Z6

Postby Volfsburgs » 15 Jun 2014, 23:06

Kāda jēga ir likts Y8 kolektoru? :)
Image
User avatar
Volfsburgs
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1315
Joined: 20 Mar 2013, 12:48

PreviousNext

Return to Civic&DelSol - EG / EJ / EH / EK / MA / MB / MC ('92-2000)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron