bedres ir (un būs!) visur, kur ir ceļi
CSN, starp citu, ir noteikums par to, ka braukšanas ātrums jāizvēlas atbilstoši ceļa apstākļiem. značit - ja ceļš bedrains, neviens Tev neliek nesties uz maksimālo atļauto.
veci ceļi sabrūk (tas pats Vecpiebalgas ceļš, patiesībā arī Nākotne-Auce nav neko daudz labāks, un gan jau desmitiem citu), jaunos taisa drazainus (korumpētība, kvalitātes kontroles un atbildības trūkums) - sūdā viss. ja agrāk teica, ka "Rīgā jau viss glauni", tad tagad, pabraucot pāris dienas pa Rīgas tiltiem, vispār raudāt gribās - Salu tilts brūk, tur nākamaiz uz Jūrmalas šosejas pusi arī sadalīšanās stadījā, Deglava tilta dramatiskās šuves, u.t.t...
Ja redzētu potenciālu uzlabojumiem, varētu diskutēt, sūdzēties, protestēt. Taču sistēma ir tā sad1rsta, ka tur nav ko uzlabot. Jāprasa ziemeļkorejai, lai to raķeti netēmē ASV, bet kaut kur Baltijas jūru... Es pieļauju, ka tāpat kā Cipānam, daudziem jau tas viss apnicis, un vienkāršāk atmest ar roku.
peace