samurai wrote:Eu, eu te nav tirdziņš..
Par tēmu: Tā kā USA pirktais Kpro šoreiz izrādījās ar bojātu Hondata plati, tad mašīnai tiks uzstādīts VEMS vadības bloks.
Hondata garantiju nedod?
samurai wrote:Eu, eu te nav tirdziņš..
Par tēmu: Tā kā USA pirktais Kpro šoreiz izrādījās ar bojātu Hondata plati, tad mašīnai tiks uzstādīts VEMS vadības bloks.
Rixis wrote:klau..apstāsti, lūdzu, kāpēc štatos visi skatās uz to Hondata?
nu ķipa tak nav tā ka nebūtu no kā izvēlēties
jeb arī vnk tas ir easiest way?
samurai wrote:..Piemēram man ļoti jāuzmanās, ka masas ir pieslēgtas pareizajās vietās..
H23 wrote:samurai wrote:..Piemēram man ļoti jāuzmanās, ka masas ir pieslēgtas pareizajās vietās..
Kā tas ir? Masu (mīnusu) normālā gadījumā ņem no virsbūves un tur tak vienalga, kur pieskrūvēts tas vads, ka tik pie virsbūves.
Oto wrote:Vai tad hondata nelieto daļēji stock kompi?
Niknais wrote:Uz nakoso sezonu ir doma uzbuvet k24 Lotusa , ir viens jautajums , kada galva labaka ,type-r k20(partaisot varsta ligzdas uz +1) vai k24 Acura ar varstiem +1mm (orginali). Par sadalenem neiet runa.
Niknais wrote:Negribu izkomplektet ejosu motoru , kuru vajadzibas gadijuma varetu pardot. Vai rezerve.
Tapec mekleju vai nu type-r galvu , kuru tapat japartaisa vai uzreiz TSX. Jo varstiem jabut +1mm.
Galvu protams ka portes.
Doma jau ir sasniegt mega jaudu
Varbut pat sauso karteri.
Ja buve , tad jau pa nopietno
girts.bricis wrote:kā tur sanāk ar to hondatu?
1)stock kompis plus hondata
jeb
2)hondata pilnībā aizvieto stock kompi.
ja otrais varaints, tad kāds sakars imobilaizeram, jo vai tad viņs nenāk iekš ECU?
Return to Hibrīdi, swapi | Hybrides, swapping
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest