K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Sarunas par to kā mainīt motoru u.c. | Talk about engine swapping etc.

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby H23 » 08 Jul 2012, 19:48

samurai wrote:Eu, eu te nav tirdziņš.. |-X :-D

Par tēmu: Tā kā USA pirktais Kpro šoreiz izrādījās ar bojātu Hondata plati, tad mašīnai tiks uzstādīts VEMS vadības bloks. :wink:


Hondata garantiju nedod?
User avatar
H23
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1138
Joined: 17 Apr 2005, 14:09
Location: Here comes the drop

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 09 Jul 2012, 14:03

Rixis wrote:klau..apstāsti, lūdzu, kāpēc štatos visi skatās uz to Hondata?

nu ķipa tak nav tā ka nebūtu no kā izvēlēties :roll:

jeb arī vnk tas ir easiest way?


Nu štatos ļoti daudzi Hondatas vietā lieka AEM EMS ecu. Nav tā, ka visi tikai uz Hondatām panesušies. Ja nemaldos tad haltech arī lieto.

Hondata vienkārši ir ļoti user friendly un tur viss ir plug and play. Tas arī ir lielākais hondatas pluss.

Piemēram Vemsam un AEM EMS tur motora provadka jānogriež un pa vienam vadam jāliek lāt katram štekerim (līdzīgi kā, kad taisīju tev no OBD2 uz OBD1). Līdz ar to daudzi izvēlās Hondatu jo tu vienkārši piespraud kompi un viss notiek + ir arī ļoti daudz gatavu kalibrāciju, sākot ar mazām izmaiņām līdz nopietniem sporta dzinējiem. ;) Respektīvi, ja es nokopēju dzinēju kāds aprakstīts Hondata calibrācijā, tad atliek vien ierakstīt to failu un gāzt.

Kāpēc es izlēmu likt vems?
Jo man jau otro reizi nepaveicās ar normālu Hondatu. Pirmā hondata ko dabūju bija viltojums, otrā ir pussprāgusi. :roll:
Hondata nav ļoti draudzīga swapotās mašīnās. Piemēram man ļoti jāuzmanās, ka masas ir pieslēgtas pareizajās vietās utt, ja kaut kas nebūs kā vajag(vai nedod dievs sveces ir ne tādas), tad uzreiz kompim kirdik. Diezgan vārgs tas Hondatas kompis.
Tāpēc izdomāju nečakarēties un nemeklēt vietā jaunu Hondatu, iedošu mašīnu te pat JFProjects lai pārpin visu priekš Vems un noregulē. Cena sanāk tā pati, kas meklēt lietotu Hondatu.

Pie tam nākotnē varēs regulēt te pat LV pie zinoša cilēka, ja kaut kas notiek ar kompi, te pat LV var sataisīt.
Liekot Vemsu tiek atrisinātas daudzas galvas sāpēs tagad un nākotnē.

Aaa un vēl, kas.... lasīju, ka Hondata kompjiem ir ierobežots mūžš, respektīvi, ja Hondata ir pirmās versijas, tad visticamāk, ka jau ap 2012 gadu tā sāks atdot galus.. :roll: Karoč var rēķināties, ka Hondata nebūs uz 70 gadiem.. :-D

P.s. būtiski, ka štatos ražo Hondata, viņiem tur ir ļoti daudz un kruti regulētāji, serviss, remonts utt.
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby H23 » 09 Jul 2012, 19:11

samurai wrote:..Piemēram man ļoti jāuzmanās, ka masas ir pieslēgtas pareizajās vietās..


Kā tas ir? Masu (mīnusu) normālā gadījumā ņem no virsbūves un tur tak vienalga, kur pieskrūvēts tas vads, ka tik pie virsbūves. :roll:
User avatar
H23
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1138
Joined: 17 Apr 2005, 14:09
Location: Here comes the drop

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 10 Jul 2012, 15:55

H23 wrote:
samurai wrote:..Piemēram man ļoti jāuzmanās, ka masas ir pieslēgtas pareizajās vietās..


Kā tas ir? Masu (mīnusu) normālā gadījumā ņem no virsbūves un tur tak vienalga, kur pieskrūvēts tas vads, ka tik pie virsbūves. :roll:


Nē nu nav gluži tā, ka vienalga - ka tik pie virsbūves. Masām tur var mainīties kaut kādi signāla stiprumi, par ko man nav baigā sajēga.
Vienā gadījumā, ja manasa ir pie ieplūdes kolektora nevis uz vārstu vāka, tad kompis kaut kādā veidā var ņemt masu no sava korpusa un tur atkal var sanākt nepatikšanas.

Lielāko daļu masas(priekš sensoriem utt) K sērija ņem no vada, kas jāpieskrūvē pie vārstu vāka.

Tā hondata kā tāda jaunava.. :mhihi:
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Oto » 10 Jul 2012, 18:18

Vai tad hondata nelieto daļēji stock kompi?
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 11 Jul 2012, 09:02

Oto wrote:Vai tad hondata nelieto daļēji stock kompi?


Protams, bet swapotajām mašīnam tur ir bišku savādāk ar tām "-" utt. ;)

Lai gan, arī stock RSX vai Accordam masa no ieplūdes kolektora ir obligāti jāpārliek uz vārstu vāka(ņemot vērā, ka vārstu vāks ir pie normālā "-").
Image
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Niknais » 11 Jul 2012, 21:22

Uz nakoso sezonu ir doma uzbuvet k24 Lotusa , ir viens jautajums , kada galva labaka ,type-r k20(partaisot varsta ligzdas uz +1) vai k24 Acura ar varstiem +1mm (orginali). Par sadalenem neiet runa.
Lotus k20 1/4 11,181@195km/h 60ft 1.564
User avatar
Niknais
 
Posts: 33
Joined: 22 Mar 2011, 16:15

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby sirmais » 12 Jul 2012, 08:36

Acura K24 galva ir tāda pati kā Accordam K24.
Es savam accordam plānoju ielikt no CU2 virzuļus, jo tie ir augstāki, līdz ar to kompresījas pakāpe 11.5.
Bet par rezultātiem varēs spriest tikai tad kad man beidzot atnāks FlashPro. Bet pēc brāļa Lietuvieša teiktā, kas man regulēs FlashPro, ar manu setupu:
VTC 50grādu no Type-R
Acura TSX ieplūdes sadalene
Acura TSX ieplūdes drosele 68mm (+mazliet protings)
RRC ieplūdes kolektors (no Japāņu Civic Type-R sedan)
MarexM ieplūdes kolektora blīve
Short ram ar konisko filtru
Mugen izplūdes sistēma
Spararats no K20A (4,x kg vieglāks par orģinālu)
Exedy kurvis ar sajūgu (1kg vieglāks par orģinālu)
- FlashPro (vēl ceļā)
- jauztaisa vēl headers, to laikam inex.lv taisīs

Tad 250hp un 250-260Nm vajadzētu sanākt (bet pagaidām tā ir plika iršana ;)).

vēl vajadzētu K20 eļļas sūkni man iebakstīt

Jūsu gadījumā ieteiktu ņemt vērā, ka hibrīda gadījumā K24 + K20 galva virzuļu ātrums pie 7500 apgriezieniem ir tāds pats kā standarta K20 pie 8500. Cik esmu lasījis, šī nianse bieži čaļus iegāž!

Viss iepriekš rakstītais nav jauztver par baltu patiesību!
User avatar
sirmais
---
---
 
Posts: 321
Joined: 31 May 2007, 15:50
Location: Riga

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 12 Jul 2012, 11:42

Niknais wrote:Uz nakoso sezonu ir doma uzbuvet k24 Lotusa , ir viens jautajums , kada galva labaka ,type-r k20(partaisot varsta ligzdas uz +1) vai k24 Acura ar varstiem +1mm (orginali). Par sadalenem neiet runa.


Es tad ieteiktu labāk ņemt 2006+ gada TSX K24 galvu. http://www.hondata.com/tech_06_tsx.html
Tīri tāpēc, ka jau ir +1 vārsta ligzdām un nebūs jāčakarējās gar K20 galvu. Ja baigā vajadzībā pēc +1 vārstu ligzdām nav (jo jaudas tur tapat būs līdz vemšanai) tad varat paturēt arī savu pašreizējo K20 galvu. Nebūs lieki jāčakarējas.

Speciālisti k20a.org raksta, ka K24 galvām ir vairāk portējamā materiāla. Respektīvi, K24 var vairāk izportēt pa savam. Nemāku teikt cik tas ir patiesība, bet nu tā viņi tur jūras otrā pusē diskutē.

Man kaut kur kompī ir salīdzinājums ar to kā plūst stock K20 galvas un K24 galvas. Mēģināšu atrast un iepostēt.

Vispār es lotusam ieteiktu likt modificētu s2000 eļļas sūkni vai arī izportēt nedaudz K20 Typer sūkni. Nezinu cik lotusam ir redline, bet typer sūkņi var sākt kult eļļu pēc 8400-600rpm. Nopietni sabūvētos K24 griež līdz 9000rpm+, tāpēc ieminējos.
Pa lielam tādiem standarta K24/K20 hibrīdiem jauda nekāpj pēc 8000rpm, bet nu jūsu gadījumā tas neko nemaina.

+atcerieties, ka ja liekat lielākas kompresijas virzuļus vai niknākas sadalenes ar lielāku lift, noteikti ir jāmēra astarpe starp virzuli un vārstu pie 50 grādiem VTC. Liekot lielas sadalenes un augstas kompresijas virzuļus VTC vajag atslēgt vispār. (tad motors paliek kā B sērijas, tikai ar Vtec un intake sadalene grādus vairs nemaina).

Piemēram, man ir Supertech kaltie 87,50mm virzuļi ar 12.5:1 kompresijas pakāpi un stock portēta K20A galva. Es VTC vairāk par 35grādiem nedrīkstu griezt. Citādi var būt kontakts vārstam ar virzuli. Tas tik tā, drošības pēc ieminējos.
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Niknais » 12 Jul 2012, 15:28

Negribu izkomplektet ejosu motoru , kuru vajadzibas gadijuma varetu pardot. Vai rezerve.
Tapec mekleju vai nu type-r galvu , kuru tapat japartaisa vai uzreiz TSX. Jo varstiem jabut +1mm.
Galvu protams ka portes.

Doma jau ir sasniegt mega jaudu :-D

Varbut pat sauso karteri.

Ja buve , tad jau pa nopietno :lol:
Lotus k20 1/4 11,181@195km/h 60ft 1.564
User avatar
Niknais
 
Posts: 33
Joined: 22 Mar 2011, 16:15

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 13 Jul 2012, 08:50

Niknais wrote:Negribu izkomplektet ejosu motoru , kuru vajadzibas gadijuma varetu pardot. Vai rezerve.
Tapec mekleju vai nu type-r galvu , kuru tapat japartaisa vai uzreiz TSX. Jo varstiem jabut +1mm.
Galvu protams ka portes.

Doma jau ir sasniegt mega jaudu :-D

Varbut pat sauso karteri.

Ja buve , tad jau pa nopietno :lol:


Es tad ieteiktu nopirkt uzreiz visu dzinēju no 06+ TSX, respektīvi visu K24 ar galvu. k24 būvēt no jauna un k20 atstāt kā rezerves vai uz pārdošanu.

Šī lapa tev varētu palīdzet izvēlēties sadalenes:
http://www.8thcivic.com/forums/cams-internals/161030-mother-all-camshafts-thread.html
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby girts.bricis » 17 Jul 2012, 14:31

kā tur sanāk ar to hondatu?

1)stock kompis plus hondata

jeb

2)hondata pilnībā aizvieto stock kompi.

ja otrais varaints, tad kāds sakars imobilaizeram, jo vai tad viņs nenāk iekš ECU?
Vot tagad ir UZDEVUMS!
User avatar
girts.bricis
----
----
 
Posts: 422
Joined: 18 Jun 2012, 23:25
Location: Rīga/Hatfield

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 19 Jul 2012, 09:42

girts.bricis wrote:kā tur sanāk ar to hondatu?

1)stock kompis plus hondata

jeb

2)hondata pilnībā aizvieto stock kompi.

ja otrais varaints, tad kāds sakars imobilaizeram, jo vai tad viņs nenāk iekš ECU?


Hondata iet iekšā iekš stock kompja.
Teiksim savu mašīnu bez savas oriģinālās atslēgas pielaist nevaru. Man ir palikusi kaste, kas nolasa oriģinālo atslēgu un tad dod signālu uz aizdedzi. Mana mašīna ir pieredzējusi OBD2a kompi, OBD1 kompi, PRC K20a kompi, Hondatu un tagad būs VEMS.

Neatkarīgi kuru kompi es lieku klāt, bez oriģinālās atslēgas pielaist nevaru. Es domāju, ka tā drošība, kas ir iekš kompja ir sekundārā. Laikam tā kastīte dod signālu arī uz kompi. Ja piemēram es apeju kastītes drošību, tad kompis no viņas nesaņem signālu un nestrādā. Vismaz tā es to saprotu.

Ja piemēram es uzlieku PRB K20 kompi, kas gaida signālu no imobilaizera kastītes un viņš šo signālu nesaņem, tad nekas nenotiek. Nu kaut kā tā... :roll:
Ar Hondatu var ieslēgt/izslēgt kompī esošo imobilaizeru.
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere


Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Rubiins » 30 Oct 2013, 23:39

Kur varētu atrast k24 dzinēju virzuļu rasējumus. Galvenokārt interesē attālums no pirksta centra līdz virzuļa augšai.
Interesē priekš tilpuma palielināšanas ne Hondas motoram, pagaidām vēl teorijas līmenī.
User avatar
Rubiins
 
Posts: 1
Joined: 28 Oct 2013, 13:57

Previous

Return to Hibrīdi, swapi | Hybrides, swapping

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron