K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Sarunas par to kā mainīt motoru u.c. | Talk about engine swapping etc.

K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 31 Dec 2011, 21:02

Image

K SĒRIJAS SWAPS

Beidzot saņēmos uzrakstīt par K sērijas dzinēja swapu un kā to pēc tam pārtaisīt par K24/K20 hibrīdu.
Šis ir viens no soļiem ar kuriem centīšos pacelt Hondu būvēšanas līmeni Latvijā. Savādāk mēs esam
iestrēguši Hondu dzinēju būvēšanas viduslaikos, jo Latvijā ir tendence ar informāciju savā starpā nedalīties. :-D
Viss pārējais ir tikai atrunas.

K sērijas swapa plusi ir ļoti ievērojami. Labi ir tas, ka K ir jaunās paaudzes dzinējs, tos ražo arī
2012.gada modeļos un vēl kādu laiku ražos. Tas nozīmē, ka K sērijas motoriem ir pieejamas ļoti daudz
rezerves daļas un tās ir adekvātas cenas ziņā.

K sērijai ir ne tikai vtec, ko tagad sauc par i-Vtec, bet gan arī VTC. i-vtec strādā tāpat kā vtec ko mēs
pazinām līdz šim, savukārt VTC nozīmē – variable timing control (tāpēc arī burtiņš „i” pirms Vtec). VTC ir
spējīgs ieplūdes sadales vārpstai mainīt grādus uz lielākiem un mazākiem. Tas nozīmē, ka ieslēdzoties
i-vtec ne tikai tiek atvērti visi vārsti uz maksimumu, bet arī ieplūdes sadalene maina grādus ļoti ievērojamā diapazonā.

K sērijas dzinējam ir tendence uz ļoti viegliem un apjomīgiem jaudas pieaugumiem atšķirībā no, piemēram,
B sērijas dzinējiem, kur tiem jau ir izspiestas visas sulas. K sērija lielo jaudu sasniedz ar savu ģeometriju
un apbrīnojami lielo virzuļa kustēšanās ātrumu.

Jaudīgākās K sērijas atmosfēras ir redzētas pat virs 400zirgaspēkiem. Tiesa virs 400 zirgiem šie motori
sasniedz jaudu pateicoties iespējai palielināt tilpumu līdz 2.6L ar stroker kitu. Parastie K24/K20 hibrīdi ir redzēti
arī ar 370zirgaspēku jaudu, kas ir ļoti iespaidīgi priekš 2.4L un standarta degvielas.

K24 sērijas dzinēji sver tikai 10Kg vairāk nekā B18 dzinēji! Jā, smieklīgi, bet fakts. Ja netiek izmantoti sūkņi
un citas mazsvarīgas detaļas, tad K24 būs vieglāks par B sērijas dzinēju. Mazsvarīga detaļa ir priekšējais stiprinājums, kurš nav vajadzīgs, savukārt stūres pastūža oriģinālo sūkni var neizmantot un labāk likt elektrisko. Tātad, ja neliekam priekšējo stiprinājumu un OEM stūras pastūzi, tad K sērija ir vieglāka par B.

K sērijas dzinējs atrodas daudz tuvāk uz salona pusi nekā B sērijas, kas ievērojami uzlabo izsvarojumu.

B sērija -
Image

K sērija -
Image

Lielākais mīnus būvējot K sērijas swapu ir dārgas elektronikas izmaksas, jo viena paša Hondata KPro vadības
bloka cena svārstās no 880-1500$. Neko citu nav ieteicams izmantot priekš K sērijas.

Bet nu labi, ķeramies pie swapa. Manis aprakstītais swaps derēs jebkuram EG vai Integrai.

Pirms mēs visu sāksim, vari jau droši piereģistrēties iekš http://www.k20a.org

Viss vieglāk ieswapot K sēriju būs iekš EG civica bāzes Hondas vai Integras (Integra un EG ir uz vienādas bāzes).
EG un Integrai būs ļoti viegli piemeklēt pusasis, kas nebūs tik viegli citām Hondām. EG un Integrām ir vienāda
salona elektronika, kas ir elementārāka priekš swapa nekā EK vai citām Hondām. Piemēram grūtāk būs ielikt K
sēriju EK civic, jo tam arī atšķirsies pusasu garumi.

1. Dzinējs/Kārba:

1.1. Sākumā jau sāksim ar dzinēju. Uzreiz iesaku meklēt K24a2 dzinēju, kas nāk TypeS Akordos vai K24a1 no CRV.
Bet ja nav vēlme pēc kaut kā ļoti jaudīga tad pietiks ar LV pieejamiem K20 dzinējiem no, piemēram, TypeR EP3 Civic.
Vēlāk varēsi uzlikt K24 bloku un ievērojami pacelt jaudu, ja būs tādā vēlme (un tici man būs).

1.2. Manā gadījumā es vispirms dabūju no USA K24a1 dzinēju, kas nāca CRV, jo K24a1 un K24a2, K24a3,
ir vienīgie K24 dzinēji kuriem var uzreiz uzlikt virsū K20 TypeR galvu un ir viss mazākā ķēpa gar hibrīdu. Ja tu
plāno nākotnē taisīt K24/K20 tad atvieglo sev dzīvi un meklē kādu no iepriekšminētajiem dzinējiem. K24a4
un pārējiem nāksies mainīt virzuļus, būs grūtāk uztēmēt eļļas sūkni utt.

1.3. Ja nākotnē plāno taisīt hybrīdu ar K20 galvu, tad uzreiz iesaku likt kādu no K24 dzinējiem, jo uz K24 būs
daudz vieglāk uzlikt galvu no K20 nekā K20 uzlikt K24 bloku. Piemēram, K24a1 dzinējs ir vienīgais kuram bez
modifikācijām var uzlikt K20 TypeR eļļas sūkni.

1.4. Sev es dabūju kārbu no TypeR civic, jo tā ir visīsākā (4,778). Man ir 6 ātrumu kārba, iesaku arī izvēlēties
kārbu ar 6 robiem. Būs ļoti patīkami kruizēt pa pilsētu. K sērijas kārbas visas savā starpā ir derīgas. Tas nozīmē,
ka jebkuram K sērijas blokam var uzlikt jebkuru K sērijas kārbu!

1.5. Dzinēju un kārbu iesaku izvēlēties no 2002-2005.gada modeļa, jo tiem sensori atšķiras no 2005+ gada
dzinējiem. 2005.gada dzinējiem būs cits VSS sensors un spidometrs rādīs muļķības. Būs problēmas arī ar citiem
sensoriem. Ja tev būs 2005+ gada dzinējs tad arī Hondata Kpro būs par kādiem 500$ dārgāks.

Tātad mans setups pašā sākuma bija – k24a1+TypeR 6 ātrumu kārba.

Ir vērts pieminēt, ka K24a1 dzinējam standartā ir 160zirgi un ap 230nM grieze!

2. Pusasis

2.1. Kā otru svarīgāko lietu es atzīmēšu – pusasis, jo kronšteinus izvēlēsies taisīt pats, tad tieši pusasis
būs tās, pēc kurām tu nolīmeņosi motoru.

2.2. Integrai viss ir vienkārši –

* Halfshaft ir jābūt no jebkura K20 TypeR dzinēja! Cits halfshaft NEDERĒS!
* Abām pusasīm ir jābūt no K20 EP3 TypeR. pusasīm ir jāpatur EP3 iekšējās granātas (lai derētu uz tavas
K sērijas kārbas).
* K20 EP3 TypeR pusasīm galā uzliekam B vai D sērijas ārējas granātas.

Tātad:

Vadītāja pusē – K20 TypeR vadītāja puses pusass ar iekšējo granātu no K sērijas un
B vai D sērijas ārēja granāta.
Pasažiera pusē - K20 TypeR pasažiera puses pusass ar iekšējo granātu no K sērijas un
B vai D sērijas ārēja granāta.

Image

Papildus info par pusasīm!!!

Noskaidrojās, ka EG un DC2 pa taisno nederēs K sērijas pusasis mainot tikai ārējās granātas.
Ir ieteicams iekšējās granātas samainīt vietām!

Respektīvi. Lai iekš EG un DC2 pusasis būtu kā nākas:

1. Ņemam K20 Type R pusasis
2. Ārējās granātas nomainam uz B sērijas granātām
3. Pēc tam samainām vietām iekšējās granātas!

Tādejādi vadītāja puse paliks nedaudz īsāka, bet pasažiera puse garāka.

Vai arī var iekšējas nemainīt vietām, bet tad pasažiera pusē ir jāzimanto preludes 92+ pusass stienis.

Optimālais garums priekš pusasīm(saspiestā veidā):

Vadītāja puse (kreisā): 60,5 - 61cm
Pasažiera puse (labā): 58,6 - 59 cm


Ja saspiestā veidā pusasis būs īsākas, tad tu riskē ar to, ka kaut kādā brīdī viņa izkritīs ārā!

2.3. EK civiciem garākās puses pusass stienis ir jāmeklē no 92+ gada izlaiduma Prelūdes ar standarta
dzinēju.
!!No CRV/Akordiem utt. pusasis nederēs, un neko tu ar to nepadarīsi. Tāpēc naudu uz tām vari netērēt.

3. Motora stiprinājumi

3.1. Motora stiprinājumus vari taisīt pats, bet tad tev iepriekš jau jābūt gatavām pusasīm.
Taisot stiprinājumus pašam:

* Pasažiera puses oriģinālais stiprinājums būs jānourbj nost. Pasažiera stiprinājums būs jātaisa no nulles,
bet tas ir pats vieglākais no visiem.

Image

* Vadītāja puses stiprinājumu tu vari atstāt pat ar visu kronšteinu. Tev būs tikai jāuztaisa pagarinājums
līdz kārbai un tas arī viss.

Image

*Kad abi sānu stiprinājumi ir gatavi, tad vari tasīt aizmugurējo kronšteinu (salona puses).
Principā aizmugurē viss stiprinās tāpat kā līdz šim, tikai K sērijas stirpinājums ir pabīdījies nedaudz
uz vadītāja pusi. Skati bildi:

Image

Ņem vērā, ka tev jāpietaupa vieta izplūdes kolektoram. Salona puses kronšteinam iesaku izmantot oriģinālo
stiprinājumu un K sērijas kārbas stiprinājumu. Tos tu vari sapludināt kopā un sanāks ļoti labs stiprinājums.

Tas arī viss. K sērijas dzinējs iekš EG, Integras, EK turās tikai uz 3 stiprinājumiem un vairāk tam neko nevajag.

3.2. Ja gribi vari iegādāties H-sport vai citas firmas motora stiprinājumus savam modelim. Tas izmaksās virs
300$, bet tad tu tos uzliksi un uzreiz varēsi ielikt dzinēju.

4. Izplūde

4.1. Oriģinālais izplūdes kolektors tev NEDERĒS! Lai arī kā tev liksies, ka tu viņu tur iemocīsi – aizmirsti.
Oriģinālo kolektoru vari izmantot tikai tad, ja taisīsi savu kolektoru un gribēsi izmantot flanci.

Image

4.2. Vari nopirkt jau gatavo K sērijas swapa kolektoru. Meklē ebay.com vai K20a.org. Tos vari dabūt cenās
no 150$ lietotu vai 300$ jaunu.

Image

5. Elektronika

5.1. Vari nopirkt jau gatavo K swapa provadku, meklē ebay.com vai k20a.org. Cenas nekad nav redzētas
mazākas par ~200$. Tev vienalga vajadzēs K sērijas motora provadku un K sērijas ģeneratora lādēšanas
provadku. Bez tiem abiem tava swap provadka būs tikai nēsāšanai ap kaklu.

Bet, elektroniku vari savilkt arī pats. Tāpat kā to darīju es.

5.2. Tev vajadzēs jebkuru K sērijas dzinēja provadku un ģeneratora lādēšanas provadku no K sērijas.
Lai visu iedarbinātu, tev jāsaslēdz:

* lādēšanas provadka;
* pie ECU jābūt pieslēgtiem A,B un E štekeriem;
* K sērijas C101 un E štekerim jābūt savienotiem ar salonā esošo C302 štekeri.


5.3. Dzinēja provadkai galā ir tikai trīs štekeri: A, B un C101.

Image

*C101 būs pašam jāsapin ar salonā esošo C302 štekeri (atrodas vadītāja pusē kur drošinātāju kaste).

*A un B dzinēja štekerus uzreiz varēsi iespraust kompī, bet tev vēl jādabū K sērijas ECU E štekeri,
kuru būs jāsapin ar to pašu C302 salona štekeri.

5.4. !!Tev arī jāiegādājas šāds relejs, kurš būs jāizmanto pārejai, kad savienosi K sērijas C101
un E štekeri ar C302. Relejs: OMRON 7010002-0.

Shēma ir šāda:
Image

http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=11966

Kā saslēgt lādēšanas provadku(charge harness):

http://www.hybrid-racing.com/tech/wiring-tech/

Ja tev ir JDM kompis ar PRC vai PRD kodu, tad E (31p) štekera 1 pins un 10 pins ir jāpieliek pie stabila mīnusa:

Image

Tas ir jāizdara tāpēc lai ieslēgtos degvielas sūknis. Citiem kompjiem tas nav jādara.

Noderīgs info par elektroniku - http://www.k20a.org/forum/showpost.php?p=604028&postcount=16

P.s. Man ir arī paša taisīta provadkas shēma un viena skaidrojošā. To es varu atsūtīt pa email.

ECU (vadības bloks):
Priekš swapa, kuru tālāk vēlēsies būvēt iesaku ņemt Hondata Kpro. Protams vēl ir AEM EMS utt, bet
neviens no viņiem nebūs tik labs, kā Kpro. Kpro ir milzīga datubāze ar kalibrācijām un ja tev ir standarta
dzinējs ar pāris „bolt on's” tad vari pat nevest savējo uz jaudas stenda. Kpro iespējas ir neiedomājami
lielas un būs user friendly atšķirībā no AEM un citiem ecu.

!!!Uzmanieties no viltotiem Kpro, tie var nestrādāt vai nojāt tavu motoru:

http://www.hondata.com/kpro_counterfeit.html

Visiem standarta K sērijas dzinējiem nāk jaunās paaudzes imobilaizeri. Imobilaizeri nenāk tikai JDM motoriem.
Tāpēc ja tu gribi lai tavs swaps iedarbojas uzreiz bez nekādiem immobilizer baypasiem, tad tev jāiegādājas
kāds no šiem ECU:

*PRC-003 vai PRD-003. PRC nāk JDM DC5 Integrām, savukārt PRD nāk JDM EP3 civiciem.
Nenopērc PRC-J03 vai PRD-J03. "J" nozīmē immobilaizeris un tas nozīmē, ka bez čakarēšanās nepiešķilsi.

Ar citiem kompjiem nevarēsi uzreiz piešķilt (piem. PNF, PND, PRA utt). Vajadzēs bypass vai izmanot atslēgu
un visu pārējo no K sērijas.

Par to kā pieslēgt immobilizer bypass meklē 5 lapā:
http://hondaclub.lv/forums/viewtopic.php?f=10&t=24685&start=60&sid=a3e2706227f9e9b188020dada2e41b01
Shēma apķērīgajiem:

Image

6. Viss pārējais/svarīgais

6.1. Ja tev ir D sērijas radiators vai B sērijas mazais VTi radiators, tad to tu vari izmantot savā K sērijas
swapā. Radiators būs tikai jāpārvieto uz vadītāja pusi. Vēl tu vari izmantot jebkuru K sērijas radiatoru. Iesaku
dabūt jebkuru K sērijas radiatoru, jo pēc nebūs problēmas atrast vietu temperatūras mērītājam.

6.2. K sērijas dzinējam degviela pienāk tikai pa vienu degvielas šļauku, savukārt B un D sērijas dzinēji
izmanto atlikušās degvielas noplūdes cauruli.

Tādēļ tev nepieciešams degvielas spiediena regulators ar 3 izejām.
Jāsavieno šādi:

Image

6.3. Gāzes pedāļa trosīte tev visticamāk nederēs. To tev vajag no kādas K sērijas vai Hondas,
kurai ir karburators.

6.4. B sērijas kārba izmantoja stieņus, lai pārslēgtos. K sērijas kārbai ir trosītes.

Ja gribi tikt galā pa lēto, tad tev jānopērk trosīšu pārslēdzēja mehānisms no kādas K sērijas vai 1992-1996gada 4 tās paaudzes preludes. Derēs arī trosīšu pārslēdzēji no citām hondām, kā piemēram, CC7 akordam ar F20Z2 dzinēju arī ir trosīšu pārslēdzējs. Galvenais lai trosītes aiziet līdz kārbai, tāpēc iepriekš nomēri.

Mans pārslēdzējs ir no 4 paaudzes preludes un izskatās tāds kā bildē:

Image

Tev jālikvidē viss kas bija no B sērijas un vietā jāliek trosīšu pārslēdzējs. Trosītes jāizvelk cauri salonam un
jāpieslēdz pie kārbas, tas arī viss.

Image

Image

Vari iegādāties arī jau gatavu pārslēdzēja mehānismu. Tas tev maksās ap 200$. Meklē ebay vai K20a.org.

6.5. OEM stūres pastūzis nav grūti uztaisāms. Tev tikai vajag K sērijas sūkni un garākas šļaukas kuras aizvilkt uz
stūres reiku. Es pats taisīšu elektrisko stūres pastūzi, jo parastais sūknis pie noslodzes atņem līdz par 15zirgiem.
(Štatos uz stenda veica mērīšanu par to cik sūknis atņem pie noslodzes. Linkus meklē google.)

Ja tu neizmantosi stūres pastūzi, tad tev jāiegādājas stūres pastūža šķivoka aizvietotājs. Hybridracing par viņu prasa lielu naudu, bet tu to vari sameklēt no 2005+ gada FN2 civic. Tas tāpēc, ka viņiem nāca elektriskie pastūži. Detaļa izskatās šādi:

Būs bilde

Vari arī laist siksnu pa taisno,

Image

bet tad tev jāiegādājas lielākais šķivoks un jādabū lielāks šķivoks ģeneratoram-

Image

Vesala sarakste par škivokiem - http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=19444

6.6. Elektriskā stūres pastiprinātāja info!!!

http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=58599

Sūkni var atrast arī pa 100+$ un pārējo mājas apstākļos uztaisīt, tādēļ nesabīstaties no cenas. :-D
Trubas iekš hydroscand maksās kādus 10Ls, relejus paņemsi no ABS kastes un vadi būs kādi pāris lati.

6.7. Vajadzēs veikalā Hydroscand nopirkt sajūga šļauku.
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 31 Dec 2011, 21:04

K24/K20 HIBRĪDA UZBŪVĒŠANA.

Plusi? Jauda! Standarta, jā standarta, K24/K20 hibrīda jauda sākas ar 240zirgaspēkiem un virs 240nm griezi.
Tas ir tikpat cik ļoti labi sabūvētam B20.

K24/K20 hibrīda jauda ar labu ieplūdes/izplūdes kolektoru, programmēšanu sasniedz bez problēmām 250zirgu
jaudu. Ja piemetīsi klāt 12.5:1 virzuļus un klaņus, tad tu mierīgi skaties uz 270+zirgiem. Tas viss pie noteikuma,
ja netiek mainīta galva. Ja sabūvēsi galvu ar IPS sadalēnēm utt, tad tu jau skaties uz skaitli virs 300zirgiem.
Tas viss liekas nereāli tālu priekš B sērijas vai ne?

Labākais ko jutīsi būs griezes moments.

Kā jau pirms tam minēju, tad visērtāk ir likt virsū K20 galvu uz K24. Nevis otrādi.

1. Lietas, kas nesader starp K24 un K20:

* Piedzenošā ķēde. Starp citu, jā, piemirsu pateikt, ka K sērijai ir ķēde zobsiksnas vietā. K24 bloks ir augstāks
nekā K20 tāpēc ķēde vajadzīga no K24. (ja tu sāki ar K20 swapu tad tev viņa ir jāpērk atsevišķi, tas ir viens no
iemesliem, kāpēc labāk sākt ar K24 motoru. Pārējos iemeslus redzēsi zemāk)

* Ķēdes aizsargvāks (timing chain cover).

* Eļļas līmeņa mērītājs.

* Crank position sensor(K24 crankshaft sensori atšķiras no K20).

* Galvas blīve.

* Ja izmantosi K20 karteri, tad tev ir jāiegādājas arī garākas kartera skrūves, jo K24 tās ir īsākas.

Neviena no iepriekšminētajām daļām tev nav jāmeklē, ja esi sācis K swapu ar K24. ;) Ja tev jau ir
K24 motors tad viss kas tev ir jādara ir jānomaina galva un you are free to go. ;)

2. Ja tev ir parastais K24 bloks (ar 160hp jaudu) tad tev vajadzēs iegādāties niknāku eļļas sūkni.
Manot sūkni uz TypeR tev būs nepieciešama arī ķēde no typeR sūkņa un spriegotājs.
Tāpēc, ka ķēdei robu skaits ir savādāks un spriegotājs stiprinās citā vietā.

Nav nepieciešamības griezt K24 tālāk par 8500rpm, jo tas būs tikpat, cik 9500rpm ar s2000 motoru
vai jebkuru B sēriju.

Redlaini, kurus atļauj oriģinālie sūkņi un vēl nekuļ eļļu:

7500rpm atļauj visi standarta K24 eļļas sūķni,
8400rpm atļauj visi K20A/A2/Z1/Z3 eļļas sūkņi,
8900+rpm atļauj S2000 eļļas sūķni. Jā, K sērijai ir daļas, kas der no F20C (s2000) motoriem.

Kad tiek likts sūknis no K20 TypeR, vietā kur pirms tam bija sūknis ar balansējošajām vālēm, tad blokā ir jāaiztaisa ciet viens caurums, citādi tev nebūs spiediena:

Image

Šis caurums ir domāts lai eļļotu balansējošās vāles un tev to nevajag.

K20 TypeR sūkņiem nav balansējošās vāles, tādejādi tu atvieglo visu rotējošos masu un iegūsti apmēram +10hp uz ratiem.
Lūk kur raksts - http://tdi-plc.com/blog/09/12/2010/great-gains-on-civic-type-r-fn2-with-toda-balancer-shaft-killer-kit/

Vari redzēt cik liela ir atšķirība:

K20 TypeR sūknis -
Image

K24a1, a4, a2 utt sūkņi -
Image

Ir atšķirība vai ne? -
Image

Tā kā galva atļauj griezties dzinējam ap 8800rpm, tad vienīgais, kas tevi attur ir K24 bloks.
Visus parastos K24 blokus nedrīkst griezt tālāk par 7600rpm. Lai gan ir redzēts, ka ar tādu
redlainu tie attīsta pat 270hp jaudu.

3. K24a2 būs visizturīgākie klaņi un ar lielāko kompresiju starp visiem K24 dzinējiem.

Ja gribi izturīgu OEM hibrīdu tad, meklē K24a2 klaņus ar virzuļiem. Štatos to sauc par TSX.
Reizēm TSX klaņi un virzuļi kopā pārdodas pat par 150$.

Vari redzēt starpību starp parastajiem klaņiem un K24a2:

Image

4. Par to, kā visu uztaisīt iepostēšu dažādus noderīgus linkus (tiks papildināts):

Kā uzbūvēt hibrīdu ar bildēm - http://www.hybrid-racing.com/tech/k20k24-hybrid-engine-build/
Pilnīgi visa info. kas tev jāzin šo visu būvējot - http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=28668
Vesals swaps ar foto un skaidrojumiem - http://honda-tech.com/showthread.php?t=2059720
CRV manuāļi - http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/CR-V/
Laba elektronikas info no hondata - http://www.hondata.com/ktech.html
Sensoru salīdzināšana - http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=21854
Noderīga info ar bildēm - http://www.k-series.com/tech_document.php?id=39

K20 dzinēja sensoru un daļu saraksts:
K24 build.xls
(26.5 KiB) Downloaded 555 times

k20 parts.doc
(382.5 KiB) Downloaded 505 times


Hybrid Racing manuālis kurā 68lpp aprakstīts viss par to kā ielikt K swapu, iekš kura auto, kas vajadzīgs utt. It kā Ultimate swap guide.
k20 parts2.doc
(443 KiB) Downloaded 462 times


5. Kopējās izmaksas:

Pielikumā ir fails. Principā tur ir visas detaļas, kas nepieciešamas, izņemot šķidrumus.
Atcerieties, ka ja ir labs deal, tad visu var dabūt pat vēl lētāk! Un noteikti, neaizmirstam, ka ja gribam šķirties no savas B sērijas, tad to arī varam pārdot! Tādā gadījumā izmaksas vispār var būt zem 1k LVL!
Vai ir vēlme pirkt un būvēt b sēriju? :-D

The attachment K24 build.xls is no longer available


p.s. Hondu būvēšanas līmenis Latvijā celsies tikai tad, kad mēs dalīsimies ar informāciju, jo tad paliks lielāka konkurence un vajadzēs būvēt ko jaudīgāku pašam, lai pārspētu citus. Diemžēl visi ir mīksti un labāk cīnās ar vārgākiem konkurentiem, bet nu tāda ir Latvija. Tāpēc līmenis visu laiku karājas vienā punktā. Cilvēkiem ir grūti pašiem uz ko tik dullu saņemties.

P.s.s. Ja būs nepieciešamība pēc padoma, ar lielāko prieku izpalīdzēšu un ieteikšu kā labāk.
Vismaz nebūs jāburas cauri US forumiem. ;)


Tas pagaidām viss ko es no galvas atceros. Vēlāk papildināšu ar vēl ko noderīgu. Priekā! :smt006
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby essential » 31 Dec 2011, 23:17

laba jaunā gada dāvana. paldies un liels respekts par info un tās padalīšanos. domājams, ka nākotnē noderēs :)
Honda Civic EP2 D16V1
essential
----
----
 
Posts: 478
Joined: 03 Feb 2008, 15:04
Location: Bēne / Jelgava / Rīga

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby sstemmers » 31 Dec 2011, 23:37

viss forssi aprakstiits, loti labs info.
tikai nemaniiju aptuvenaas taada swapa izmaksas! un viss jau atduraas tiessi izmaksaas! daudzi sapno par kkaadu dohc vtec swapu, bet nevar pacelt pat to, kur veel k seerija, kur veel k20/k24!!!
ACCORD TOURERK24
civic coupe EJ1 DI84 B20VTEC
civic coupe EJ2B20VTEC
civic coupe EJ1 B20VTEC
sstemmers
*
*
 
Posts: 619
Joined: 30 Jan 2009, 23:17
Location: Pūre

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby RadekSkylark » 31 Dec 2011, 23:38

Malacis!

Laimīgu jauno gadu!
RadekSkylark
*
*
 
Posts: 624
Joined: 11 Jul 2009, 16:05
Location: Rīga, Dārzciems

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 01 Jan 2012, 03:09

Es vēlāk savam postam pievienošu arī aptuvenās/pašas lētākās izmaksas. Vnk es šito rakstu pa dienu uzbliezu un tā kā svētki, tad nebija laika vēl cenas drukāt. ;) Izmaksas arī būs.
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Rixis » 01 Jan 2012, 16:06

ai..nu tāpat skaidrs, ka bez 2k ls nemaz nav jēgas sākt domāt :melnaa:
User avatar
Rixis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2774
Joined: 02 Mar 2008, 17:18
Location: Itāļu Hondā

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Nowiii » 01 Jan 2012, 16:24

Šis jāliek pie sticky. Ļoti labs apraksts :smt023 Cepure nost, par apņēmību :prayer: Ar nepacietību gaidu, kad tav dzinējs tiks pilnībā salikts un noregulēts :supz:
'94 Civic K20/K24
Image
Nowiii
LHK biedrs - like a boss
LHK biedrs - like a boss
 
Posts: 4002
Joined: 13 Jan 2005, 23:15
Location: Rīga(LV)London(UK)

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby laksh » 01 Jan 2012, 21:54

man ar looooti gribaas redzeet, un dzirdeet beidzot k24/20 kaartiigi atvelkam, dziivee, nevis youtubaa :-D

baigi labs apraksts, pilniigi kaardini :-D
Honda civic coupe
1. D15B7
2. D15B7 Turbo (blowed up)
3. D15Z6 Turbo 180zs 220nm
4. D16 Turbo...
Accord 2.2D (vecums nenāk viens)
Image
laksh
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1596
Joined: 25 Oct 2008, 18:56
Location: Riga-Roja

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Kristaps » 02 Jan 2012, 08:45

:smt023
:supz:

Par pārslēgšanās mehānismu gadījumā nav otrādāk?
EDM 3rd gen Honda Prelude 2.2i 16v DOHC LSD E85 Image

Image

UK EP3 #25
LHK ziemas power Impreza GF8
Civic Aerodeck VtiS B18C4 LSD Sold3
Kristaps
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8197
Joined: 02 May 2005, 23:31
Location: Rīga/Mārupe

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby DimanC » 02 Jan 2012, 10:17

Ja netiek izmantoti sūkņi un citas mazsvarīgas detaļas, tad K24 būs vieglāks par B sērijas dzinēju!

:smt017 šitais kā jāsaprot?
K24 bez sūkņiem ir vieglāks par B16 ar sūkņiem?

runa ir par ūdens/eļļas, vai vēl par ko citu, piemēram - logu apsmidzināšanas? :-D
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Alberts » 02 Jan 2012, 11:28

Ļoti kvalitatīva un interesanta lasāmviela sadrukāta! :smt023
Gaidam vasaru! :mhihi:
Āaaaa pareizi, man vēl šis tas ir jāuzrassē! :kaspich:
"Go for it. Fcuk Yourself"

Katram pa fetišam! :aiwa:
User avatar
Alberts
LHK biedrs - Kolkas gangsteris
LHK biedrs - Kolkas gangsteris
 
Posts: 1841
Joined: 11 Jun 2008, 13:30
Location: Latvija, Rīga, Pārdaugava

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 02 Jan 2012, 13:18

DimanC wrote:
Ja netiek izmantoti sūkņi un citas mazsvarīgas detaļas, tad K24 būs vieglāks par B sērijas dzinēju!

:smt017 šitais kā jāsaprot?
K24 bez sūkņiem ir vieglāks par B16 ar sūkņiem?

runa ir par ūdens/eļļas, vai vēl par ko citu, piemēram - logu apsmidzināšanas? :-D


Precizēju rakstu. ;)

Kristaps wrote::smt023
:supz:

Par pārslēgšanās mehānismu gadījumā nav otrādāk?


Ko tu ar to pārslēgšanās mehānismu domāji? :smt017
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Rixis » 02 Jan 2012, 13:35

a kas tas par elektronisko stūres pastiprinātāju? :smt017
User avatar
Rixis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2774
Joined: 02 Mar 2008, 17:18
Location: Itāļu Hondā

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Martinsh » 02 Jan 2012, 13:56

Rixis wrote:a kas tas par elektronisko stūres pastiprinātāju? :smt017

Image
http://www.nsxprime.com/FAQ/Technical/eps.htm

lētāk, vieglāk, nezog motora jaudu (kautgan, ģenerātors zog un šis pārtiek no ģenerātora saražotā)
ps. 7 civica pauadzē 2001-2005 parastajos ne typeros ir elektriskais stuures pastiprinātājs
Save the SOHC...
VANDALISM: Beautiful as a rock in a cop's face!
http://eu.art.com/
Martinsh
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2752
Joined: 26 Aug 2007, 20:00

Next

Return to Hibrīdi, swapi | Hybrides, swapping

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron