K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Sarunas par to kā mainīt motoru u.c. | Talk about engine swapping etc.

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 25 Apr 2012, 09:27

seisis wrote:
Rixis wrote:
V1 wrote:
Rixis wrote:Valter..samierinies..B20 ir vēsture :-D


Vakar apmeklēju Bosh (Rolis) jaudas stendu ar vēsturisko B16A2, rezultāts 228hp un 198 NM tākā B-sērija nav zemē metama. ( pieļauju ka chiptuningā būtu 240 +)
Visi kuri ir bijuši Jelgavas jaudas stendā var parēķināt savus reālos HP, Jelgavas stends rādija 182 WHP.

ai..cilvēks nespēj pieņemt to, ka viss vairs nebūs tā kā agrāk :-D

Zinot pašreizējo hondistu aktivitāti B sērija LV būs vēl 5cus gadus noteikti,bet noteikti ka pat krietni vairāk.Par K sēriju runājot,pagaidām LV vēl nav neviena ejoša uzbūvēta auto,kas varētu kādās sacensībās konkuret ar kādu B sērijas projektu.Samurajs vēl tikai būvē, novēlu viņam sabūvēt līdz galam.Bet pagaidām,neskaitot K20Elisi,nekas cits nav.Manuprāt par B sērijas vēsturi runāt būtu pilnīgi ideotiski.


B sērijas gan jau būs vēl arī ilgāk kā 5 gadus. :-D B sērija jau nav vēsture LV, bēt vēsture pasaulē, to rixis centās pateikt. Vairs B sērijas nevienu īpaši neinteresē (neapvainojaties B sērijas īpašnieki), zirdziņi mazi un neinteresanti atšķirībā no tā, ko K sērija spiež ārā.

228hp ir palielam visiem standarta K20A JDM motoriem. Protams, ka V1 ir B16, bet tomēr..es labāk ielieku standarta K20 nekā līdz vēmienam tūnēju b16.. :roll: Rēķinot, ka izmaksas ir +- tādas pašas, bet K20 vēl var būvēt un būvēt. :roll:

Mana mašīna pašreiz tiek piebraukta un tā kā es esmu pirmais, kurš iekš hondas LV ielika K sēriju, tad man arī vienīgajam ir jāklūp pāri akmeņiem un laiks lai kaut ko uztaisītu aiziet daudz vairāk(sāku braukāt jau es pagājušā gada aprīlī). Ir pagājis, gads kopš pirmo reizi piešķīlu K24. Tagad jau ir ļoti daudz, kas mainījies. Drīz jau parādīšos uz sapulcēm un bedri. ;)

Nav jau kam kaut ko paprasīt vai aizbraukt atrisināt kādu problēmu. :roll: Viss jāsēž un pašam jāizfiško.
Piemēram atklāšanā, gymkhanas disciplīnā , izģērbās pusass. Vēl nesen atklāju, ka viens inžektors lej par daudz degvielas (jāpērk cits), bija problēmas ar wideband zondes pieslēgšanu (līdz ar ko nevar noregulēt).

Tiek gatavots projekts priekš CSDD.

Pašreiz nobraukti 300km, vēl 600km un tad braukšu regulēties uz stenda. Pagājušajā gadā nobraukāju tikai 2 mēnešus un tad noliku mašīnu, biju pārāk piekusis ņemties ap viņu.
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Martinsh » 25 Apr 2012, 09:47

viss jau baigi labi, tik vien tāds sīkums ka valters startē 1,6 litru klasē, un lai nu kā gribētu bet k sērija nu nav ar 1,6 tilpumu, tā ka :smt002
Save the SOHC...
VANDALISM: Beautiful as a rock in a cop's face!
http://eu.art.com/
Martinsh
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2752
Joined: 26 Aug 2007, 20:00

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby V1 » 25 Apr 2012, 12:57

Lai iegūtū tādu pašu jaudu kā B16 no 1 kubikcentimetra, K24 vajadzētu izžmiegt 340 hp, domāju ka vēsturiskais motors ir gana efektīvs... Degviela 98 ultima :mhihi:
228 hp N/A B16A2 - iznīcināts
211 hp B16A1 - tiek spīdzināts
B16B - http://www.youtube.com/watch?v=YhDnKI4R ... ature=plcp
V1
Vēviens
 
Posts: 973
Joined: 05 Mar 2005, 16:44

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby seymour » 25 Apr 2012, 13:28

Zvērā projekts, ar ļoti labu aprakstu!
Ir idejas ko darīt ar tām pusasīm, lai nepieviļ ? :smt017
User avatar
seymour
LHK biedrs - Kolkas gangsteris
LHK biedrs - Kolkas gangsteris
 
Posts: 842
Joined: 16 Oct 2003, 13:24

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 26 Apr 2012, 17:12

V1 wrote:Lai iegūtū tādu pašu jaudu kā B16 no 1 kubikcentimetra, K24 vajadzētu izžmiegt 340 hp, domāju ka vēsturiskais motors ir gana efektīvs... Degviela 98 ultima :mhihi:

Nē nu neviens jau nesaka, ka B16 ir sūdīgs un neefektīvs motors. :roll: b16 ir un paliek viens no tiem motoriem kur no 1l var izžmiegt labu, ļoti labu jaudu. Visi hondas motori ir ļoti efektīvi.

Un protams, ka K24 ir pilnīgi cita klase, salīdzināt B16 ar K24 nemaz nevar. Tur kur pie sabūvēta motora B16 ir 230, tur K24 ir 340. Tā ir pilnīgi cita klase. Tilpums utt.
seymour wrote:Zvērā projekts, ar ļoti labu aprakstu!
Ir idejas ko darīt ar tām pusasīm, lai nepieviļ ? :smt017

Pasažiera pusass bija kādus 2cm par īsu. Izskatās, ka K20a.org arī kļūdās un stock EP3 typeR vai RSX pusass ar ārējo b sērijas granātu ir nedaudz par īsu pasažiera pusē. Šonedēļ beigās tiks uzlikts garāks stienis un atiet zuzīt. :-D
Pēc tam papildināšu aprakstu lai kādam nesanāk vilties, kā man.
Gultņi patiešām stāvēja ļoti tuvu āramalai + lielā grieze, izgriezti rati, bedres = un granāta atdalās.
Labi, ka tā.

p.s. Šodien tika iegādāta cita wideband zonde, PLX kopā ar visu kontrolieri. Jo tiks mainīts ECU no PRB (kam ir iebūvētais wideband kontrolieris) uz PRA (kuram nav). Drīz tad arī varēšu A/F labāk saregulēt.
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby GintsK » 27 Apr 2012, 08:48

V1 wrote:
Rixis wrote:Valter..samierinies..B20 ir vēsture :-D


Vakar apmeklēju Bosh (Rolis) jaudas stendu ar vēsturisko B16A2, rezultāts 228hp un 198 NM tākā B-sērija nav zemē metama. ( pieļauju ka chiptuningā būtu 240 +)
Visi kuri ir bijuši Jelgavas jaudas stendā var parēķināt savus reālos HP, Jelgavas stends rādija 182 WHP.

Redzēju līkni uz Roļa stenda. Super! Kāpēc ierobežotājs kur jauda vēl ceļas??
Īsāk būtu vēl labāk, ja varētu griezt vēl biki.
User avatar
GintsK
_
_
 
Posts: 96
Joined: 12 Sep 2005, 21:03

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby elektriķis » 27 Apr 2012, 11:51

Pamēģināsim to B16 uz citu degvielu un varbūt būs jauns rekordiņš.
Neatceros kāpēc uzlikām 8600 jo itkā griezām līdz 9000.
Nemaz tur līdz vemšanai nekas nav satūnēts.Normāls ielas dzinējs. :D
Jelgavasstendā ir daudz hondu līknes.
Gaidu tava K24 līkni.
Ir trīs B20vtec kuriem jauda ir 220 211 un 210 uz riteņiem.
Gribas zināt arī K20 lotusa ciparus.
B20Rwd vtec "PAIN". 12.82 180km/h

Crome PRO /hondata/Bre tuning.
http://www.adracingteam.net
DYNO-dienas GURU.
-----------------------------
Del Sol Lpg-Turbo
elektriķis
----
----
 
Posts: 414
Joined: 01 Nov 2005, 10:03
Location: Rīga,purvciems.

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 27 Apr 2012, 15:26

Dažiem kadriem atgādinu, ka šis topiks ir par K sērijas swapošanu :!:
Nevis te kaut kāda krāniņu mērīšana starp nesalīdzināmiem dzinējiem.
Es neko nedzēsīšu, bet kāds cits no adminiem to var nejauši izdarīt.
V1 - uztaisi savu topiku par jauno civic. Šī nav tā īstā sadaļa.

Par tēmu:

Noskaidrojās, ka EG un DC2 pa taisno nederēs K sērijas pusasis mainot tikai ārējās granātas.
Ir ieteicams iekšējās granātas samainīt vietām!

Respektīvi. Lai iekš EG un DC2 pusasis būtu kā nākas:

1. Ņemam K20 Type R pusasis
2. Ārējās granātas nomainam uz B sērijas granātām
3. Pēc tam samainām vietām iekšējās granātas!

Tādejādi vadītāja puse paliks nedaudz īsāka, bet pasažiera puse garāka.
Var arī iekšējas nemainīt vietām, bet tad pasažiera pusē ir jāzimanto preludes 92+ pusass stienis.

Optimālais garums priekš pusasīm(saspiestā veidā):

Vadītāja puse (kreisā): 60,5 - 61cm
Pasažiera puse (labā): 58,6 - 59 cm

Ja saspiestā veidā pusasis būs īsākas, tad tu riskē ar to, ka kaut kādā brīdī viņa izkritīs ārā!
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 23 Jun 2012, 15:41

Vakar ITR tika oficiāli piereģistrēta K24 pārbūve iekš CSDD. ITR ar K24 tagad ir street legal.
Dabūju arī skati pilnīgi bez neviena vieninieka vai divnieka. Mašīnai nav konstatēti trūkumi vai bojājumi. ;)

Vēlāk padalīšos ar tehnisko projektu un procesu kā piereģistrēt pārbūvi.

Ļoti būtiski, ka parastam civic, piemēram kam iepriekš ir bijis D sērijas dzinējs, K swapu CSDD neatļaus reģistrēt, nepieciešama arī lielo bremžu uzlikšana no TypeR Integras vai H22 prelūdes.
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Vix » 24 Jun 2012, 13:45

uuuuu :smt041 apsveicu!!!!
gaidam apdeitus.
Image
Golf 4 1.9 TDI - in streets
Accord VI J30A1 - gandrīz pārdots
Prelude 97' H22A5 - killed E39 8)
Civic 97' Ej6 D16Y7 - pārdods
Vix
--
--
 
Posts: 245
Joined: 20 Apr 2012, 08:04
Location: Rīga

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby sirmais » 24 Jun 2012, 20:43

Ja nu kādam vajag priekš hibrīda projekta ir aizķērušās šādas daļas:
Civic Type-R EP3 K20 sadalenes 150ls
Civic Type-R EP3 K20 RBC ieplūdes kolektors 50ls
Accord K24A3 sadalenes 100ls
Accord K24A3 ieplūdes kolektors RBB
User avatar
sirmais
---
---
 
Posts: 321
Joined: 31 May 2007, 15:50
Location: Riga

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby sirmais » 27 Jun 2012, 15:50

Vēl atcerējos, ka ir K24 ECU, kas bija uz Accorda ar manuālo kārbu ~200ls
User avatar
sirmais
---
---
 
Posts: 321
Joined: 31 May 2007, 15:50
Location: Riga

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby samurai » 06 Jul 2012, 11:34

Eu, eu te nav tirdziņš.. |-X :-D

Par tēmu: Tā kā USA pirktais Kpro šoreiz izrādījās ar bojātu Hondata plati, tad mašīnai tiks uzstādīts VEMS vadības bloks. :wink:
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby Rixis » 06 Jul 2012, 13:13

klau..apstāsti, lūdzu, kāpēc štatos visi skatās uz to Hondata?

nu ķipa tak nav tā ka nebūtu no kā izvēlēties :roll:

jeb arī vnk tas ir easiest way?
User avatar
Rixis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2774
Joined: 02 Mar 2008, 17:18
Location: Itāļu Hondā

Re: K sērijas swaps un K sērijas K24/K20 hibrīda uzbūvēšana

Postby sirmais » 06 Jul 2012, 15:03

Rixis wrote:klau..apstāsti, lūdzu, kāpēc štatos visi skatās uz to Hondata?

nu ķipa tak nav tā ka nebūtu no kā izvēlēties :roll:

jeb arī vnk tas ir easiest way?

Tas tiešām ir ļoti vienkārši, jo īpaši ja vari izmantot FlashPro risinājumu. Un tas ir specializēts tieši Hondām.
Pie mums jau parasti mīl teikt: Kas der visam, neder nekam ;) (tas tā ar humoru)
User avatar
sirmais
---
---
 
Posts: 321
Joined: 31 May 2007, 15:50
Location: Riga

PreviousNext

Return to Hibrīdi, swapi | Hybrides, swapping

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest