Vakardien uzstādīju sev jaunu problēmu uz Civic - big brake swap. Ir sekojošs gļuks un netieku gudrs, kas īsti ir pie vainas.
Pirmkārt, veicot otro atgaisošanas kārtu (vadītāja puses aizmugure un pasažiera puese priekša), sistēma negribēja atgaisoties- šķidrums neneāca laukā. Tā kā jaunajam Preludes galvenajam bremžu cilindra trubiņām tika pārvalcēti jauni gali, tad pirmā doma bija, ka kaut kas aizvalcējies ciet. Pie bremžu sadalītāja vārsta novienoju attiecīgo trubiņu, lai pārbaudītu vai līdz turienei tiek aizdzīts šķidrums un šķidrums tur nāca ārā- it kā viss ok. Pievienoju atpakaļ, mēģinu vēlreiz atgaisot to, kas neatgaisojās un viss "aizgāja"- sanāca atgaisot.
Braucu ārā no garāžas un jūtu, ka kaut kā grūti braucās.
VISI četri bremžu supporti tā kā nospiestas bremzes būtu- nelaiž vaļā.
Zvans Vilnim pēc kā pamēģināts vienam supportam nolaist nedaudz šķidrumu. It kā viss paliek labāk un bremzes atlaiž. Pabraucu kādu gabaliņu un atkal vecā dziesma- visi supporti spiež uz bremžu diskiem. Atlaižu gaisošanas skrūvi visiem supportiem- viss atkal aiziet. Pabraukāju kādu gabaliņu, braucu atpakaļ uz garāžu un jūtu, ka atkal visas bremzes sāk "ķīlēt".
Bremžu pedālis kļūst galīgi ciets tad, kad sāk ķīlēt- vispār bez nekāda brīvgājiena.
Galvenais bremžu cilindrs, vakuumniens vai sadalītājvārsts šādus jokus varētu spēlēt?