Page 4 of 4

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

PostPosted: 15 Apr 2012, 12:11
by Rixis
DimanC wrote:
Long wrote:un.....? :-({|=

"....un čiku vien bija" :naac:

nojāts mitsu

Tas jau sen vairs vinjam nav..tgd rAudi :-D

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

PostPosted: 18 Jun 2012, 13:31
by dev_hdd
Long wrote:
.:RL:. wrote:
sstemmers wrote:f20a4 nav sohc?? vai h23a3 nav dohc?? vai tur kas sanaak??

Ja nav līkas rokas var uztaisīt šadu variantu!
Kā jau Cipans teica...atšķirība ir galvā ,jo Honda's bloki starp F un H sēriju ir daudzmaz vienādi! PROTAMS ir atšķirība, un tās ir dzesēšanas kanāli, ko var viegli novērst! UN kā jau H23 teica, galvas skrūvju vietas der no H22 galvas tātad der arī H23 galvas skrūvju vietas!
Un ja ir lasīts topics, tad nu ir jau šāds variants uzbūvēts lietuvā [Marcco] un strādā!

Interesants projekts, ja Tev viss sanaks, tad dabusi halturku, man brackam V ar f20a4 un protams gribas v-tec, bet 22/23 negribas likt... Sekosu temai, veiksmi!


Kā tu ar h23a2 galvu uz f20a4 bloka taisies dabūt veteku #-o???? Ja kāds ģēnijs to izdomās, dabūs nobela balvu :lol: .

Ir dažas nianses:
1. F20A4 ir opendeks, H23A2 closedeks.
2. Dzesēšanas un eļošanas kanāli nesapas vai sapas daļēji - dzīvē abus blokus un galvas blakām noliktas esu izpētijas, tas ir pilnīgs sviests ko tādu darīt. Pilnīga naudas izmešana. Pa to piķi labāk ielic JDM H22A un brauc un dziedi.

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

PostPosted: 27 Oct 2020, 20:55
by Long