F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Sarunas par to kā mainīt motoru u.c. | Talk about engine swapping etc.

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby RL. » 16 Jan 2010, 17:03

Tākā F22 un F20 bloki daudzmaz vienādi, tad DimanC'a info es iztūlkoju kas ir nepieciešams!
WiKKeDV16 wrote:
    h23a/f22ax hibrīds:
  • -pilna h23a galva/ ieplūdes kolektors / sadalītājs/ Ecu iespējams darbosies uz P11, bet ne tik labi kā uz P14
  • -f23a galvas blīve.. palielināt dzesēšanas caurumi, pēc jūsu ieskatiem
    Honda bond aklā caurumu kreisajā augšējā stūrī h23a galvas, tas ir tikai profilaktisks pasākums, lai nebūtu eļlas noplūde caur šo neredzamo zonu kas var izraisīt eļļas noplūdi ..
  • -Kompresijas tiks paaugstināta tuvu 9:1 Cr izmantojot H23a galvu
  • -f22a pusē zobsiksnas vāks un h23a augšējo zobsiksnas vāka līnija augšpusē ir derīga
  • -h23 zobsiksnu
  • -h23 apakšējo zobsiksnas zobratu( kloķvārpstas)
  • -f22a ūdens sūkni (siksna ir tādā pašā atstatumā kā , h23)
  • -spriegotāju būs tuvu līdz galam, jo īsāka augstumu ir plakne f22a vs h23a
  • -f22a ūdens caurules tiek saglabāts .. nav vajadzīgas izmaiņas



un tā, ko domājat?
Centos tūlkot precīzi un saprotami!
Autokrāsotājs/Hondas krāsoju katru dienu
RL.
----
----
 
Posts: 465
Joined: 15 Jan 2009, 19:41
Location: Tukums/Rīga

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby RL. » 18 Jan 2010, 19:12

Nu tā...Marcco atbildēja un deva ļoti izpalīdzīgu informāciju, un tagad daudzmaz viss ir skaidrs kas un kā!

Marcco wrote:As far as I know all H23 heads (A, A1, A2, A3) are the same, and they all fit to F series block. Intake and exhaust manifolds also fits F engines (except F22Bx engines!). For my swap I used H23 intake and exhaust manifolds.
The only modification required for this swap is to put some sealant in one oil passage on the head, because F series block doesn't use this one (you will see it very clearly when you put F series head gasket on H23 head).
    For this swap you need:
  • Complete H23 head
  • H23 timing belt
  • H23 crankshaft gear
  • Exhaust and intake manifolds are optional, you can use yours or H23.
For my swap I used F20A4 head gasket, because it is right thickness, but you need to drill two extra holes (for coolant) in it.


Tā ka, hirbīdu būvēšu noteikti :smt109 , tgd meklēšu visas detaļas, bet var jau teikt ,ka ir atrasts, tik nedaudz jāpagaida! :roll:
Autokrāsotājs/Hondas krāsoju katru dienu
RL.
----
----
 
Posts: 465
Joined: 15 Jan 2009, 19:41
Location: Tukums/Rīga

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby H23 » 19 Jan 2010, 12:42

Jā, šito vajag pamēģināt! Tikai tagad garāžā baisi auksts :-"
User avatar
H23
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1138
Joined: 17 Apr 2005, 14:09
Location: Here comes the drop

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby Rixis » 19 Jan 2010, 12:52

ies labāk par h22/23?
User avatar
Rixis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2774
Joined: 02 Mar 2008, 17:18
Location: Itāļu Hondā

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby woo » 19 Jan 2010, 13:10

kā var iet labāk bez vtec kicked in yooooo? :D
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage Image
woo
domo addicted
 
Posts: 1972
Joined: 26 Aug 2008, 10:57
Location: Rīga, Madona

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby RL. » 19 Jan 2010, 14:15

H23 wrote:Jā, šito vajag pamēģināt! Tikai tagad garāžā baisi auksts :-"


tieši tā, tpc man tā nagi niez kko darīt, ka meklēju kas varētu izlīdzēt ar silto garāžu! :-D

rixis wrote:ies labāk par h22/23?

Bez VTEC nekas neies labāk, bet par STOCK F20A4 iess daudz labāk, jo tiek iegūti ~150zs =D>
Autokrāsotājs/Hondas krāsoju katru dienu
RL.
----
----
 
Posts: 465
Joined: 15 Jan 2009, 19:41
Location: Tukums/Rīga

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby H23 » 19 Jan 2010, 14:19

rixis wrote:ies labāk par h22/23?



Ies lopā, ka es tev saku 8-)

Vēteks sūkā, jo rij eļļu un benzīnu :-D
User avatar
H23
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1138
Joined: 17 Apr 2005, 14:09
Location: Here comes the drop

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby H23 » 20 Jan 2010, 23:48

Tā, es te nesen rakstīju, ka uz F20 bloka var uzlikt H22 galvu, bet nesakrīt eļļas kanāls un vēl ūdens sūkņi atšķiras. Tad rekur atradu aprakstu, kā čalis visas šīs problēmas atrisina un uzliek H22 galvu #-o

Viņš tos eļļas kanālus vienkārši nobloķē, jo tie nekam citam nav kā tikai, lai eļļa var no galvas atpakaļ blokā tikt, acīmredzot pietiek ar citiem eļļas kanāliem.

Ūdens sūknim varot ar presi novilkt rullīti un uzlikt to no H22 ūdens sūkņa

Tikai žēl, ka tur vairs bildes nav redzams.

http://honda-tech.com/showthread.php?t=776837&page=3
User avatar
H23
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1138
Joined: 17 Apr 2005, 14:09
Location: Here comes the drop

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby RL. » 21 Jan 2010, 17:40

H23 wrote:Tā, es te nesen rakstīju, ka uz F20 bloka var uzlikt H22 galvu, bet nesakrīt eļļas kanāls un vēl ūdens sūkņi atšķiras. Tad rekur atradu aprakstu, kā čalis visas šīs problēmas atrisina un uzliek H22 galvu #-o

Viņš tos eļļas kanālus vienkārši nobloķē, jo tie nekam citam nav kā tikai, lai eļļa var no galvas atpakaļ blokā tikt, acīmredzot pietiek ar citiem eļļas kanāliem.

Ūdens sūknim varot ar presi novilkt rullīti un uzlikt to no H22 ūdens sūkņa

Tikai žēl, ka tur vairs bildes nav redzams.

http://honda-tech.com/showthread.php?t=776837&page=3



Nu jā...daži H23A eļlas kanāli ir jātaisa ciet... bet bet bet VTEC uz F20 joptvaij, kad uzgriezīs to motoru līdz 8k RPM tur kloķenei un šālēm čau var teikt, tad jātaisa izturīgāks dzinēja iekšpuses, tad var būvēt VTEC hybrīdu!
Tpc labāk es taisu H23 hybriidu! Nu protams VTEC Kicked in yo! bet nu nav tik daudz līdzekļi lai sataisītu izturīgāku to dzinēju!
Autokrāsotājs/Hondas krāsoju katru dienu
RL.
----
----
 
Posts: 465
Joined: 15 Jan 2009, 19:41
Location: Tukums/Rīga

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby H23 » 21 Jan 2010, 17:48

Galvu jau dabūji? :)
User avatar
H23
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1138
Joined: 17 Apr 2005, 14:09
Location: Here comes the drop

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby RL. » 22 Jan 2010, 01:32

H23 wrote:Galvu jau dabūji? :)


Viss ir sarunāts pašlaik, tgd gaidu kad varēšu braukt pakaļ! ;)
Autokrāsotājs/Hondas krāsoju katru dienu
RL.
----
----
 
Posts: 465
Joined: 15 Jan 2009, 19:41
Location: Tukums/Rīga

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby samurai » 03 Feb 2010, 09:29

Tikko palasīju, izklausās interesanti. ;) malacis, ka ir apņēmība kaut ko darīt. Tikai motors jāregulē ar būs.

H23 wrote:
rixis wrote:ies labāk par h22/23?

Ies lopā, ka es tev saku 8-)

Vēteks sūkā, jo rij eļļu un benzīnu :-D


Tev laikam vtec nekad nav bijis... :-D :smt116
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby laksh » 03 Feb 2010, 18:58

.:RL:. wrote:
H23 wrote:Tā, es te nesen rakstīju, ka uz F20 bloka var uzlikt H22 galvu, bet nesakrīt eļļas kanāls un vēl ūdens sūkņi atšķiras. Tad rekur atradu aprakstu, kā čalis visas šīs problēmas atrisina un uzliek H22 galvu #-o

Viņš tos eļļas kanālus vienkārši nobloķē, jo tie nekam citam nav kā tikai, lai eļļa var no galvas atpakaļ blokā tikt, acīmredzot pietiek ar citiem eļļas kanāliem.

Ūdens sūknim varot ar presi novilkt rullīti un uzlikt to no H22 ūdens sūkņa

Tikai žēl, ka tur vairs bildes nav redzams.

http://honda-tech.com/showthread.php?t=776837&page=3



Nu jā...daži H23A eļlas kanāli ir jātaisa ciet... bet bet bet VTEC uz F20 joptvaij, kad uzgriezīs to motoru līdz 8k RPM tur kloķenei un šālēm čau var teikt, tad jātaisa izturīgāks dzinēja iekšpuses, tad var būvēt VTEC hybrīdu!
Tpc labāk es taisu H23 hybriidu! Nu protams VTEC Kicked in yo! bet nu nav tik daudz līdzekļi lai sataisītu izturīgāku to dzinēju!

Intresee kaapeec lai netureetu?
Ceru ka jums vis sanaax kaa naakas, iemetiet te tik ar kaadu bildi no procesa, lai mums buutu ko paskatiit, un citiem censonaam ko pamaaciities :D
Honda civic coupe
1. D15B7
2. D15B7 Turbo (blowed up)
3. D15Z6 Turbo 180zs 220nm
4. D16 Turbo...
Accord 2.2D (vecums nenāk viens)
Image
laksh
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1596
Joined: 25 Oct 2008, 18:56
Location: Riga-Roja

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby RL. » 16 Feb 2010, 14:40

Tātad viens solis uz priekšu ir...tikka nopirkta H23a2 galva, ar visiem pričendāļiem un motora pravodku!
Turpmākie plāni uz priekšu savest galvu kārtībā, tas ir noslīpēt un iztīrīt ieplūdes kolektoru...

Par galvu paldies Edy333 \:D/
Autokrāsotājs/Hondas krāsoju katru dienu
RL.
----
----
 
Posts: 465
Joined: 15 Jan 2009, 19:41
Location: Tukums/Rīga

Re: F20A4 motora hibrids ar H23A3 galvu!

Postby laksh » 18 Feb 2010, 12:28

apsveiciens! =D>
bet iesaku pameeriit to galvu, ja nav izmetusies iesaku nesliipeet! :wink:
Honda civic coupe
1. D15B7
2. D15B7 Turbo (blowed up)
3. D15Z6 Turbo 180zs 220nm
4. D16 Turbo...
Accord 2.2D (vecums nenāk viens)
Image
laksh
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1596
Joined: 25 Oct 2008, 18:56
Location: Riga-Roja

PreviousNext

Return to Hibrīdi, swapi | Hybrides, swapping

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron