WiKKeDV16 wrote:h23a/f22ax hibrīds:
- -pilna h23a galva/ ieplūdes kolektors / sadalītājs/ Ecu iespējams darbosies uz P11, bet ne tik labi kā uz P14
- -f23a galvas blīve.. palielināt dzesēšanas caurumi, pēc jūsu ieskatiem
Honda bond aklā caurumu kreisajā augšējā stūrī h23a galvas, tas ir tikai profilaktisks pasākums, lai nebūtu eļlas noplūde caur šo neredzamo zonu kas var izraisīt eļļas noplūdi ..- -Kompresijas tiks paaugstināta tuvu 9:1 Cr izmantojot H23a galvu
- -f22a pusē zobsiksnas vāks un h23a augšējo zobsiksnas vāka līnija augšpusē ir derīga
- -h23 zobsiksnu
- -h23 apakšējo zobsiksnas zobratu( kloķvārpstas)
- -f22a ūdens sūkni (siksna ir tādā pašā atstatumā kā , h23)
- -spriegotāju būs tuvu līdz galam, jo īsāka augstumu ir plakne f22a vs h23a
- -f22a ūdens caurules tiek saglabāts .. nav vajadzīgas izmaiņas
un tā, ko domājat?
Centos tūlkot precīzi un saprotami!