Kā uzbūvēt B20/B16 VTEC hibrīdu?

Sarunas par to kā mainīt motoru u.c. | Talk about engine swapping etc.

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Raimis » 05 Nov 2008, 13:06

varbūt kāds labvēlis var uzrkastīt kādam motoram ir jābūt iekšā auto lai varētu sākt šo pārbūvi..
Raimis
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 986
Joined: 17 Oct 2006, 15:04
Location: Riga-Talsi

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Nowiii » 05 Nov 2008, 13:17

To Raimis:
B16A, B18 (type r vai GSR), B16B 8-)
'94 Civic K20/K24
Image
Nowiii
LHK biedrs - like a boss
LHK biedrs - like a boss
 
Posts: 4002
Joined: 13 Jan 2005, 23:15
Location: Rīga(LV)London(UK)

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby silver » 05 Nov 2008, 13:20

iekšā var būt dajebkurš, tikai visu nosaka čakara pakāpe .. :lol: Visvienkāršāk jau ir ar tiem B sērijas :wink:
Visa veida vācu valodas tulkojumi PM
Honda Concerto D16Z2 - smags gadījums ...
User avatar
silver
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2410
Joined: 03 Mar 2005, 11:34
Location: Lost

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Raimis » 06 Nov 2008, 12:33

Nowiii wrote:To Raimis:
B16A, B18 (type r vai GSR), B16B 8-)


pladies \:D/

es šeit itka nevarēju atrast darba izmaksas... varbut ka kads var uzrakstit vai arii PM..
Raimis
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 986
Joined: 17 Oct 2006, 15:04
Location: Riga-Talsi

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby robis.robis » 16 Nov 2008, 19:17

hmm a cik liela starpība būs jauda ziņā starp B16/B20 un B18/B20? :-k
ex EG
GTI-R
robis.robis
_
_
 
Posts: 59
Joined: 21 Feb 2007, 18:49

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Deivids » 16 Nov 2008, 22:47

robis.robis wrote:hmm a cik liela starpība būs jauda ziņā starp B16/B20 un B18/B20? :-k


Tauta runā ka b18 dzinēja galva ir ar pareizākām lūkām, tapēc b18 vajadzētu pa kādu 1hp vairāk būt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

p.s. typer R galva jau no rūpnīcas ir mazliet paportēta :P
ImageImageImage
User avatar
Deivids
----
----
 
Posts: 449
Joined: 07 Dec 2007, 17:53
Location: Silver Engine

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Gapchugs » 18 Nov 2008, 22:13

Deivids wrote:
robis.robis wrote:hmm a cik liela starpība būs jauda ziņā starp B16/B20 un B18/B20? :-k




p.s. typer R galva jau no rūpnīcas ir mazliet paportēta :P


un niknākām sadales vārpstām un dubultajām vārstu atsperēm
:wink:
Detaļu tirdziņš civic 92-95 + 95-00 PM vai 29150473
Gapchugs
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 968
Joined: 10 May 2007, 20:56
Location: Jelgava

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby #MR » 19 Nov 2008, 17:16

jaskatās arī kurš b18. gsr b18c4 vai arī eiropas/amerikas type-r b18c6/c5 un tad vēl japāņu R versijas b18c3 arī visas atšķiras un lielākās atšķirības tieši galvā. ok, type-r savā starpā neatšķiras tik ļoti, bet type-r no gsr vai parasstajiem ne vtec b18 dzinējem atšķiras diezgan pamatīgi
ej2 d16z6
Legacy 3.0R
User avatar
#MR
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1363
Joined: 12 Feb 2007, 20:07
Location: Ventspils

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Gapchugs » 19 Nov 2008, 21:29

#MR wrote:jaskatās arī kurš b18. gsr b18c4 vai arī eiropas/amerikas type-r b18c6/c5 un tad vēl japāņu R versijas b18c3 arī visas atšķiras un lielākās atšķirības tieši galvā. ok, type-r savā starpā neatšķiras tik ļoti, bet type-r no gsr vai parasstajiem ne vtec b18 dzinējem atšķiras diezgan pamatīgi

ar mazliet šaurākām sadales vārpstām un dubultajām vārstu atsperēm tikai ieplūdes vārstiem
Detaļu tirdziņš civic 92-95 + 95-00 PM vai 29150473
Gapchugs
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 968
Joined: 10 May 2007, 20:56
Location: Jelgava

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Rolis » 19 Nov 2008, 21:32

Gapchugs wrote:
#MR wrote:jaskatās arī kurš b18. gsr b18c4 vai arī eiropas/amerikas type-r b18c6/c5 un tad vēl japāņu R versijas b18c3 arī visas atšķiras un lielākās atšķirības tieši galvā. ok, type-r savā starpā neatšķiras tik ļoti, bet type-r no gsr vai parasstajiem ne vtec b18 dzinējem atšķiras diezgan pamatīgi

ar mazliet šaurākām sadales vārpstām un dubultajām vārstu atsperēm tikai ieplūdes vārstiem

ar kompresijas pakaapi arii :wink:
Honda Civic Type-R AX-80
Mitsubishi Lancer EVO IV RO-32
Seat Leon FR TDI (daily car) RO-23
Honda Jazz 1986 b18 (drag car) RO-29
KTM SMC R (Supermoto) SC-66
Jawa 350 Jubi

Auto, moto u.c. detaļu labošana, krāsošana PM :wink:
Rolis
Normāls kukainis
 
Posts: 1959
Joined: 22 Aug 2006, 18:27
Location: Rauna, Riga

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Gapchugs » 19 Nov 2008, 21:35

Rolis wrote:
Gapchugs wrote:
#MR wrote:jaskatās arī kurš b18. gsr b18c4 vai arī eiropas/amerikas type-r b18c6/c5 un tad vēl japāņu R versijas b18c3 arī visas atšķiras un lielākās atšķirības tieši galvā. ok, type-r savā starpā neatšķiras tik ļoti, bet type-r no gsr vai parasstajiem ne vtec b18 dzinējem atšķiras diezgan pamatīgi

ar mazliet šaurākām sadales vārpstām un dubultajām vārstu atsperēm tikai ieplūdes vārstiem

ar kompresijas pakaapi arii :wink:

es par galvām tikai runāju :mrgreen:
Detaļu tirdziņš civic 92-95 + 95-00 PM vai 29150473
Gapchugs
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 968
Joined: 10 May 2007, 20:56
Location: Jelgava

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Rolis » 19 Nov 2008, 23:01

Gapchugs wrote:
Rolis wrote:
Gapchugs wrote:
#MR wrote:jaskatās arī kurš b18. gsr b18c4 vai arī eiropas/amerikas type-r b18c6/c5 un tad vēl japāņu R versijas b18c3 arī visas atšķiras un lielākās atšķirības tieši galvā. ok, type-r savā starpā neatšķiras tik ļoti, bet type-r no gsr vai parasstajiem ne vtec b18 dzinējem atšķiras diezgan pamatīgi

ar mazliet šaurākām sadales vārpstām un dubultajām vārstu atsperēm tikai ieplūdes vārstiem

ar kompresijas pakaapi arii :wink:

es par galvām tikai runāju :mrgreen:


labi jau, ka galva nestaav uz bloka pret virzuljiem. :mrgreen: (a varbuut virzulji citaa aukstumaa) :roll:

p.s. sorry par offtopic!
Honda Civic Type-R AX-80
Mitsubishi Lancer EVO IV RO-32
Seat Leon FR TDI (daily car) RO-23
Honda Jazz 1986 b18 (drag car) RO-29
KTM SMC R (Supermoto) SC-66
Jawa 350 Jubi

Auto, moto u.c. detaļu labošana, krāsošana PM :wink:
Rolis
Normāls kukainis
 
Posts: 1959
Joined: 22 Aug 2006, 18:27
Location: Rauna, Riga

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Volviz » 20 Nov 2008, 09:41

Deivids wrote:Tauta runā ka b18 dzinēja galva ir ar pareizākām lūkām, tapēc b18 vajadzētu pa kādu 1hp vairāk būt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


b16 un b18 galvas neatskjiras, naak no viena leejuma :smt002
ImageImage
Sky is the limit - team Volviz R33
Volviz
Dlūmaiz dzeks (turbo olas)
 
Posts: 3874
Joined: 10 Mar 2004, 09:09
Location: Zentrz

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Maaris » 20 Nov 2008, 09:57

Volviz wrote:
Deivids wrote:Tauta runā ka b18 dzinēja galva ir ar pareizākām lūkām, tapēc b18 vajadzētu pa kādu 1hp vairāk būt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


b16 un b18 galvas neatskjiras, naak no viena leejuma :smt002


Tas gan nav taisniiba! :-D
B16 un B18 GSR galvas atšķiras!
"The B16 (ITR) head volume is 42.7 cc compared to the GSR head at 41.6 cc. The GSR head's ports are said to be "straight shot" or more vertical or steeper".
utt...
CRX EE8 B20VTEC
Maaris
 
Posts: 31
Joined: 07 Jul 2004, 09:47
Location: Rīga-Salaspils

Re: Kā uzbūvēt B20VTEC?

Postby Volviz » 20 Nov 2008, 10:01

noliec blakus un nofotografee :-D
ImageImage
Sky is the limit - team Volviz R33
Volviz
Dlūmaiz dzeks (turbo olas)
 
Posts: 3874
Joined: 10 Mar 2004, 09:09
Location: Zentrz

PreviousNext

Return to Hibrīdi, swapi | Hybrides, swapping

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron