Pēdējā laikā Latvijā diezgan populāri ir B20/B16 hibrīdi un daudzi vēlas uzbūvēt savam auto šādus dzinējus. Šeit būs īss apraksts kā šādu dzinēju salikt kopā un nepieciešamās detaļas.
Sāksim ar nepieciešamajām detaļām priekš B20VTEC:
GSR, TypeR vai B20/B16 ARP galvas skrūves
B20 standarta galvas blīve
B18 vai B16 ūdens sūknis
B18C4 (GSR) zobsiksna
VTEC eļļas līnija
Sāksim ar VTEC galvu. Tātad šādam hibrīdam ir nepieciešama B16 vai B18 VTEC galva. Diemžēl B20 un B16 galvas eļļošanas kanāli atšķiras, līdz ar to ir nepieciešams galvā aiztaisīt ciet eļļošanas kanālu (zīmējumā ar zaļo bultiņu) un uztaisīt neatkarīgu galvas eļļošanu.
Neatkarīgai galvas eļļošanai eļļas padevi jāņem no eļļas spiediena devēja. Jāņem vērā, ka VTEC rokeru saslēgšanai ir nepieciešams liels spiediens, tā kā galvas eļļošanas pievads nedrīkst būt pārāk šaurs.
CRV dzinēji standartā nav bijuši paredzēti kā augstu apgriezienu motori, līdz ar to tiem nebija nepieciešamība pēc mazāku apgriezienu ūdens sūkņiem. Standarta B20 ūdens sūknis pie 8000 rpm ūdeni (dzesēšanas šķidrumu) sāks sakult nevis dzīt uz priekšu un dzesēt. B20 blokam ir nepieciešams uzstādīt 22 zobu B16 vai B18 ūdens sūkni.
Kad šīs procedūras ir izdarītas tad liekam bloku ar galvu kopā un skrūvējam klāt kā noteikts manuālī.
B16 un B20 zobsiksnas ir nepietiekami garas, lai varētu viņas nospriegot, tāpēc ir jāņem GSR jeb B18C4 127 zobu zobsiksna. Visu noliekam pēc atzīmēm (jāpiezīmē, ka sadaleņu atvēršanas laiki būs nedaudz nobīdīti), saskrūvējam kopā un šķiļam klāt
Oriģinālais avots:
http://www.b20vtec.com/forums/b-series- ... guide.html