Sveikī!
Pagāja divi mēneši un ir atkal problēmas.
Šoreiz egr-s. Sāka parādīties dūmi aukstam un jauda brīžiem pazuda. Piemēram, uz apdzīšanu, nospiežot pedāli(pilnu) ir kautkāda paātrināšanās, atlaižot un nospiežot vēlreiz sajūtama daudz lielāka paātrināšanās.
Auto: Accord 2004 2.2
Problēma: pēc egr tīrīšanas nav jaudas, apgriezieni tukšgaidā kāpj ļoti lēni un raustoties.
Situācija:
1. Pats vārsts un kanāli tiešām bija klāti ar 1mm slāni un palicis šķiet nedaudz atvērts
2. Pēc tīrīšanas vārsts uz aizvērtu stāvokļi lec smuki
3. Slēdzot pie akum virinās(pēc skaņas) t.i. darbojās kā tāds
4. izskatās ka solenoids strēgst!? jo pievelkot vienu vai divas no četrām paša solenoida skrūvēm vairāk vai mazāk ir sakarība ar to viņs 'klikšķinās vai neklikšķinās. Domāju par to cik taisni jābut sol pret vārsta kātu..
5. no tā ko var nolasīt no telefona ar odb: par duty un error. nospiezot pedāli pieaug gan duty, gan error. error pazūd uz divām sekundēm atlaižot pedāli un atgriezas uz kkadiem 5%.
6. atvienojot vadu no egr, uzmetās check engine ar safe mode, kas šobrīd šķiet jau diezgan labi braucams režīms salīdzinot ar pieslēgtu egr
Vai tiešām tas ir tik jūtīgs uz stiprināšanu.