klflv Accord CN2

Re: klflv Accord CN2

Postby Dainis » 27 Jun 2019, 20:41

klflv wrote:Varbūt kādam noder mana pieredze...

Ā un vēl uzlodēju nelielu brīnumu, kas novērš telefona bluetooth atslēgšanos no fm transmitera, brīdī, kad tiek griezts starteris.

Priecīgu līgošanu!

parā šo! :D
User avatar
Dainis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1536
Joined: 28 Nov 2006, 14:02
Location: Usa

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 28 Jun 2019, 08:58

Ja par līgošanu - tad bildes nav :-D

Ja par uzlodēto brīnumu - bildes arī nav. Viss zem paneļiem paslēpts. Ideja - relejs ar laika aizturi, kam galā piepīpētāja ligzda. Konstanti 12v paņemti no radio CD changer kontakta, releja vadība no Accessory Power outlet (piepīpētāja). Kad aizdedzes atslēga tiek pagriezta vismaz līdz 1. pozīcijai, ieslēdzas piepīpētājs, kas padod signālu uz releju, relejs sāk dot 12v no CD changer uz fm transmiteri. Brīdī, kad tiek griezts starteris, piepīpētājs tiek atslēgts un relejs sāk laika atskaiti bet turpina dot 12v. Lai arī startera griešanas laikā V krītās, FM transmiterim pietiek. Kad starteris beidz griezties, relejam atkal pienāk strāva no piepīpētāja un laika atskaite kancelējās... Kad noslāpē un izņem atslēgu, FM transmiteris turpina darboties ~10 sec līdz relejs pabeidz laika atskaiti un atslēdz 12v.

Releju un ligzdu ņēmu Aliexpress, izmaksas ~7€. CD changer konektors jau mētājās plauktā...
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 09 Jun 2020, 16:39

viens jautājums, ja nu forumā vēl kāda dzīve dvēsele iegriežas.... :-D

vai kādam ir bijis tā, ka uzgriežot klimata kontroli pāris grādus zem āra temperatūras, pēc laiciņa pa ventiem sāk pūst redzamu tvaiku? vakar, kad ārā bija 25 grādi (pēc borta kompja), uzgriezu klimata kontroli uz 21 grādu, pēc laiciņa pasažiera pusē sāka pūst redzamu tvaiku (nekādas smakas/smaržas nebija) un svīda sānu logs ciet vietā, kur sānu vents pūš uz tā. Un pa pasažiera puses ventiem pūta jūtami aukstāku gaisu kā pa vadītāja pusi. plūsmu regulējošās klapes pēc skaņas liekas, ka strādā abās pusēs. kā kaut ko tādu diagnosticēt?
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby dev_hdd » 10 Jun 2020, 00:32

aukstums tev nāk no viena untāpaša AC radiatora (iztvaicētāja), visticamāk, ja ir dalītā klima, var gadīties ka nav kārtīgi aizvērusies siltā gaisa radiatora klape un pūšot auksto gaisu un to sajaucot ar silto protams ka rodas kondensāts kas nenokrīt iztvaicētāja "kolektorā" un neiztek ārā no autiņa, bet gan nosēžas uz pievilcīgākas virsmas - šajā gadījumā stikla, jo tas ir blīvāks materiāls un labāk vada siltumu, līdzarto lēnāk uzsilsts un pieļauj iespēju veidot uz sevis ūdens tvaika kondensēšanos. Nav tur ko diagnosticet, visticamāk siltā gaisa klape vainu kārtīgi neaizveras vai ir sadrupisizolējošā parolona "blīvīte", kas depo ir nopērkama pa centiem metros.

Ja nemaldos, tad tavam akordam ir iespēja saspaidīt klimai pogas lai veiktu pašdiagnostiku un visu mehānismu pārkalibrāciju. Manuālī ir jābūt aprakstītai procedūra. Vismaz FR-V ir.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 10 Jun 2020, 10:08

Ok, this makes sense.

Manuālī atradu divus testus. Vienu vai nu nesanāca palaist, vai nu tas nekādus errorus neatrod. Otrs, kas parāda sensoru uzrādītās vērtības, rāda, ka aukstākajā režīmā atšķiras klapes pozīcijas - šofera pusē rāda C9, pasažiera pusē 01.
parokoties internetā, secinu, ka C9 un 01 ir pilnīgi ok rādījumi aukstākajā režīmā. Un vairāki avoti saka, ka temperatūras starpības problēmu atrisinājusi vienkārši kondiškas uzpilde, jo accordam pēc konstrukcijas esot tā, ka labā puse pirmā tiek pie iztvaicētāja, un, ja gāze sistēmā par maz, daļu, caur kuru pūš kreisās puses gaisu, jau paspējis uzsildīt gaiss, kas pūš labajā pusē. nezinu cik tas pareizi, bet skan arī ticami.

par svīšanu - nočekoju salona filtru, izrādās, ka pa 3 mēnešiem paspējis piebirt pilns ar tiem oranžīgajiem koku s*diem, putnu spalvām un putekļiem. kamēr sanāks aizskriet pēc jauna, izkratīju visu, kas nāca arā, vēlāk pavizināšos, pačekošu vai joprojām svīst :-"
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby seisis » 10 Jun 2020, 15:19

klflv wrote:viens jautājums, ja nu forumā vēl kāda dzīve dvēsele iegriežas.... :-D

vai kādam ir bijis tā, ka uzgriežot klimata kontroli pāris grādus zem āra temperatūras, pēc laiciņa pa ventiem sāk pūst redzamu tvaiku? vakar, kad ārā bija 25 grādi (pēc borta kompja), uzgriezu klimata kontroli uz 21 grādu, pēc laiciņa pasažiera pusē sāka pūst redzamu tvaiku (nekādas smakas/smaržas nebija) un svīda sānu logs ciet vietā, kur sānu vents pūš uz tā. Un pa pasažiera puses ventiem pūta jūtami aukstāku gaisu kā pa vadītāja pusi. plūsmu regulējošās klapes pēc skaņas liekas, ka strādā abās pusēs. kā kaut ko tādu diagnosticēt?

Jāpilda kondiška,par maz freons,tāpēc šņāc/pūš tvaiku!
Honda Accord Tourer '12 CW3 N22B2 215hp
Honda Civic Ep3 K20A2 Type-R Gāž minišosejā
Honda Accord Tourer '07 CN2 N22A1 140hp pārdots
Honda Civic EG6 B20 230hp (ex car)Pērnavā iznīcināts
Honda Civic EG6 VTI B16A2(ex car) Gāž minišosejā
seisis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1429
Joined: 27 Jul 2007, 13:33
Location: Rīga/Smiltene

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 11 Jun 2020, 09:21

seisis wrote:
klflv wrote:viens jautājums, ja nu forumā vēl kāda dzīve dvēsele iegriežas.... :-D

vai kādam ir bijis tā, ka uzgriežot klimata kontroli pāris grādus zem āra temperatūras, pēc laiciņa pa ventiem sāk pūst redzamu tvaiku? vakar, kad ārā bija 25 grādi (pēc borta kompja), uzgriezu klimata kontroli uz 21 grādu, pēc laiciņa pasažiera pusē sāka pūst redzamu tvaiku (nekādas smakas/smaržas nebija) un svīda sānu logs ciet vietā, kur sānu vents pūš uz tā. Un pa pasažiera puses ventiem pūta jūtami aukstāku gaisu kā pa vadītāja pusi. plūsmu regulējošās klapes pēc skaņas liekas, ka strādā abās pusēs. kā kaut ko tādu diagnosticēt?

Jāpilda kondiška,par maz freons,tāpēc šņāc/pūš tvaiku!


Paldies! Tas bija īstais iemesls. Sagadījās, ka pildīja Tava ex-Accorda tagadējais īpašnieks.
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 04 Nov 2020, 15:18

Dzirdēts daudz slikta par 7. paaudzes akorda sajūgu... 30k km atpakaļ nomainīts sajūgs (komplektā ar spararatu) pēkšņi sāka slīdēt. Slīd jau no trešā roba uz augšu. Varbūt pirms dodu jaukt laukā (ko ļoti negribās darīt), ir loģika vēl kaut ko pārbaudīt? Sajūga cilindri (hidraulika)? Ārzemju forumos raksta arī par kaut kādiem sajūga pedāļa pozīcijas slēdžiem, ka tie mēdzot izregulēties? Vai arī tas viss ir naivu cilvēku billšits?
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby looney » 04 Dec 2020, 16:20

klflv wrote:Dzirdēts daudz slikta par 7. paaudzes akorda sajūgu... 30k km atpakaļ nomainīts sajūgs (komplektā ar spararatu) pēkšņi sāka slīdēt. Slīd jau no trešā roba uz augšu. Varbūt pirms dodu jaukt laukā (ko ļoti negribās darīt), ir loģika vēl kaut ko pārbaudīt? Sajūga cilindri (hidraulika)? Ārzemju forumos raksta arī par kaut kādiem sajūga pedāļa pozīcijas slēdžiem, ka tie mēdzot izregulēties? Vai arī tas viss ir naivu cilvēku billšits?


Vot labs jautājums. Man arī tieši tā pat ir sācis 'slīdēt' sajūgs... nodomāju, ka laiks mainīt bet tanī pat laikā pirms 65k(ka auto nopirku) nomainīju sajūga komplektu(SACHS) jo tad reāli slīdēja un uz krastenes uzsākšanas joslā nevarēju vakara intensīvajā satiksmē iekļauties satiksmē tā lai netraucē nevienam.. ritīgi otrajā slīdēja, nomainīju... un disks tik tiešām bija jāmaina....
bet tagad domaju vai tiešām tik ātri var nodilt? Nav jau tā ka ik dienu redlainoju un štepselēju, kā fast & furious.... :-D
Spararatu neesmu mainījis. Tāpēc bija tāds plāns nomainīt atkal visu komplektu, bet padārgi...

Izlasīju tavu sāpi un sāka interesēt, jo man arī pēdējās 3ned ievēroju, ka braucu piem. kruīzā uz šosejas, gribu apdzīt, iemetu no 5 uz 4 it kā normāli atlaižu sajūgu vaļā(nevis race mode atsitu), sajūgs ir atlaists, tikai tad pedālis grīdā, gāzē normāli, iegriežas turbīna un tad tahometrs uzgāzē vairāk ne kā vajag(ķip izslīd) un tad noiet uz leju un tikai tad autiņš aiziet. No vietas nav tā ka nevar uzsākt, uzsāku normāli.
Principā novērots, ka sajūgs 'slīd' ka autiņš ir normāli jau pabraucis un iesilis, pimēram braucot uz Tukumu, kamēr auksts ta neesmu tā novērojis. Kaut gan kamēr auksts, neesmu tā spiedis.. vienmēr atļāuju hondai iesilt pirms veicu ko niknāku.
Ta man ir tāds pats jautājums... Jo moš tad sajūgs ir normāls, bet kaut kas kaut kur nav....
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 04 Dec 2020, 19:22

Līdz kārbas noņemšanai vēl neesmu ticis, bet izskatās, ka būs vien jāņem nost. Man atkal ir tā, ka sajūgs pārstāj slīdēt, kad drusku pamoka. Runāju ar vienu Hondu meistaru, kurš minēja, ka varētu būt, ka servisā mainot sajūgu, neesot izmantots spectools priekš pašregulējošiem sajūgiem, tādējādi sačakarējot pašregulēšanās sistēmu. Ieteica pamocīt sekojoši - ieskrieties līdz ~100km/h, ielikt sestajā, izspiest sajūgu, uzgāzēt līdz redlainam un strauji mest vaļā. Pēc šādas procedūras (pāris reizes pēc kārtas izdarot), manējais pārstāj slīdēt. Bet nākamajā dienā (pilnībā atdziest) atkal sāk slīdēt. Vēl ievēroju, ka aukstam auto, ja atmet sajūga pedāli, viņš "nāk atpakaļ" lēnāk, nekā uzsilušam. Kad šo sāku novērot, ielēju svaigu sajūga šķidrumu. Vecais bija diez gan melns un arī pāris burbulīši pa vidam iznāca. Situācija gan no tā praktiski nemainījās - tik cik pedālis liekas pa kapeiku "stingrāks". Pa lielam esmu atmetis cerību, ka sanāks ar tautas metodēm tikt galā. Pēc divām nedēļām skate, pēc tam visdrīzāk došu, lai ceļ nost kārbu un ja nu kaut kas būs piekarē jādara, tad to arī pie viena.
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby Mix » 06 Dec 2020, 12:49

Nav obligāti tas tūlis vajadzīgs, uzmanīgi tikai jāsaliek :smt002
EG Hatch
User avatar
Mix
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 972
Joined: 06 Aug 2008, 09:33
Location: Rīga

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 16 Dec 2020, 12:15

atskaite pašam

kopš iepriekšējās skates:
  • nomainītas stiklu tīrītāju gumijas (oem)
  • uzpildīta kondiška
  • viena apkope (eļļa, filtri)
  • jauni atstarotāji aizmugurējā bamperī (vienu kaut kur pakāsu)
  • nomainīti amortizatori aizmugurē
  • nomainīts sajūga šķidrums

šobrīd drusku pagrēkojos un nobraucu jau 700km pa virsu apkopei :twisted:

Image
Image
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby Gumza » 18 Dec 2020, 09:53

700km , nav tik traki!
Sveikts ar jauno ta \:D/
Honda civic EF D16A9 90g.
User avatar
Gumza
*
*
 
Posts: 553
Joined: 13 Jan 2011, 19:44
Location: Rauna

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 18 Dec 2020, 18:29

Apkope uztaisīta. Ielēju Motul Eco-Nergy 5w30.

Sajūgs arī beidzis slīdēt. Nezinu kas ko un kā, bet neslīd :-"

Image
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 09 Jul 2021, 17:20

Vai kāds zin par iespēju LV nopirkt motoriņu durvju slēdzenēm? Aliexpress atrast māku, bet negribās gaidīt.
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

PreviousNext

Return to Accord

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron