Sveiki.
sen nekas nav rakstīts.
No vakardienas esmu ar savu masīnu uz ceļa.
swaps ir pabeigts.
Pēc dzinēja uzlikšanas radās dažas problēmas - ar jauno kompi mašīnu nevarēja iedarbināt - izrādījās, ka uz jauna dzineja bija imobilaizers, bet uz mana veca nē. nācās palūgt dzinēja pārdevēju atsūtīt imobilaizera bloku, aizdedzes atslēgu, un gredzenu. Elektriķis visu pievienoja, ieveda vienu vadu līdz kompim un aidā, sāka dzīnējs rūkt ar jaunu kompi.
tika arī pievienots vads uz VTEC.
mainot dzineju bija uzlikts ģenerātors no veca dzinēja, līdz ar to bija problēma ar chrging system. ka arī slikti bija darbināt mašīnu, jo dzeks slikti piekruvēja vadu uz starteri.
uz šo brīdi palikusi viena problēma, tā ir ta, ka palikuši divi šteķeri brīvi. no dzinēja iet šteķeris ar 7 vadiem, bet uz paneli iet šteķeris ar trīs vadiem. man nestrādā speedometrs, nerada ātrumu ar kuru braucu.
atlicis tikai saprast kurus vadus ar kuriem vajag savienot.
P.S. liels paldies visiem, kuri piedalījās darbā, bet atsevišķs paldies par palīdzību un paldies par iecietību un stiprajiem nerviem lietotajam rimix, kurš attalināti sniedza palīdzību un deva daudz labu padomu.