'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 14 Jul 2019, 10:02

Hei hei! mazs updeits.

Tātad, pabiju servisā jo sāka gaudot kondicioniera rullis, sapratu, ka nāksies pārlasīt visu un lai nav ik pēc mēneša jāskrien uz servisu, tas arī tika izdarīts. Pa kabatu iesita, bet ko darīt....

Nomainīti visi ruļļi, spriegotāji un skriemeļi un samainītas abas balstsviras bukses priekšā, jo tās bija izšķīdušas, varēja arī novērot sitienus, tagad pēc nomaiņas vairs nav. Pārējais nekas tāds hondiņai netika konstatēts.

Ā un rādžiņš vairs negrib ķert komerciālās FM stacijas tas ir janoskaidro, kāpēc :mhihi:

Next up- ir vējstikla nomaiņa, jo stikls ir gan sašvīkāts gan ieplīsis un apskates iziešana k.i Augusta beigās.
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 20 Aug 2019, 09:06

Image
Gatavojoties skatei ir nomainīts priekšejais stikls (ķīnietis, XYG) ar visu darbu + jauns moldings 110€

Gribu pats nomainīt degvielas filtru, domaju vakarā kas ta tur čik brik un viss.. paspēs pirms paliek tumšs, bet nēēē. Japāņi paslēpuši aiz simts trubām pie ugunssienas, un nesapratu kas kur un ka pareizi jāskrūvē lai ko nesačakarētu, atrastie yt resursi nepalīdzeja, lai varētu atri un operatīvi nomainīt, tapēc prasu kurš to ir darījis facelift akordam(skruvējamais filtrs), kādu normālu diy pamācību, kā dabūt laukā, plīz?

Pārkonektēju visus radio vadus aiz bloka un rādžiņš atsāka skanēt. mos tur kkas bija atvienojies

To do: šonedēļ jāiet skate.
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 25 Aug 2019, 22:32

Degvielas filtrs nomainīts, mazliet piņķerīgi, bet nav neiespējami.

This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.

\:D/
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby Krišs » 06 Mar 2020, 09:47

Kas jauns ar Accordu? Nesen tādu iegādājos, tad nu šeit sekoju līdzi, kas tiek remontēts, uzlabots. :)
Honda Accord Tourer 2007g. 2.2i-ctdi N22A1
Krišs
 
Posts: 1
Joined: 27 Feb 2020, 20:33

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby dev_hdd » 16 Apr 2020, 13:31

looney wrote:Degvielas filtrs nomainīts, mazliet piņķerīgi, bet nav neiespējami.


Pamēģini to izdarīt uz tāpaša dīzeļa tikai ieks FR-V, sapratīsi ka uz Accorda to var izdarīt atmuguriski un ar vienu roku :-D
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 26 May 2020, 10:06

Ar visu skriešanu biju piemirsis par hondas forumu, tapec mazliet izrakstīšu pa lielam nekā jauna nav. Lej un brauc. Nekas tāds, ievērības cienīgs.

Pēdējo mēnešu laikā pie mājas uzcelts uz domkrata un nomainīti priekšējie bremžu kluči, bija pēdjais mm pirms skaņas devēja, salona filtrs un dzineja filtrs.. Tāda maza uzprišināšanas apkopīte, nopirkts flakonā un sapūsts visādos caurumos T40, kas cerams palīdzēs kopsummā pret koroziju, jo nav jau vairs nekāds svaigs buks, kaut vizuāli nav nekā, tad tā teikt pašam sirds mierīgāka, veicot šādus preventīvos darbus.... Vizuāli nopulēts un uzlikts uz vasaras gumiju un diskiem.

No šādas bezdarbības ienāca prātā moš kāds te ņemās ar interfeisa valodu pāršūšanu? Gribētos lai runā info kompis latvju mēlē ar mani... Bet nu tas tāds mazohisms. 8-) Ta ka no Francijas, ta iebūvetās valodas ir FR, DE, ES, IT un EN.

Un joprojām ir aktuāli čips varbūt kāds darās dīzeli? Bet pirms tā vajadzētu nomainīt spararatu, jo simt punkt ja nenomainīs, uzčipos un vajadzēs mainīt, vismaz pēc nobrauktajiem km spriežot... Pagaidām vainu nav, bet ja ar čipu uzliks papildus slodzīti uz viņu tad sazin... Bet nu lēnām krāju šim divmasu pasākumam, plāns ir to gada laikā nomainīt un negaidīt(un cerams), ka piespiedu kārtā to nevajadzēs darīt...
Vēl tālākā nākotnē ieplānota ķēdes maiņa, jo tā arī sazin kad ir iepriekš darīta. Bet nu negrab, tapēc tas uz sitiena nav ļoti aktuāli.


Tehniski pagaidām tādu vainu nav. Vasaras otrajā pusē gan jau aizlaidīs uz pirms skates rečeku uz savu servi, lai nav TA vēsturē nevajadzīgs '2' dēļ kkādas vaļīgas buksītes un tā. Ā doma nomainīt pirms skates ir rocenes kurpes tās mana īpasuma vel nav mainītas, pagajušogad pievilka, bija 2 kliksķi un 3 reāli grūts bija, tagad ir 4 kliksķi un 5 grūts. Ta lai skatē būtu naži, šis būs jaizdara.

Aukstajā laikā, no rītiem iekāpjot sapņoju par krēslu apsildi, visi original vadi ir, cik ir ņemts pie ātrumkloķa panelis nost un skatīts drošinātājos, bet vajag neizsēdētus pusādas apsildes beņķus.. Un parcik latvijā 80% hondas ir šrota bizītis, ta cena manuprāt bija neadekvāta par 2 benķiem un pogu ko nosauca kad biju nobriedis tam. Bet nu ir atnācis silts laiks un tas atkal paliek par otrā plāna lietu. (ja nu gadijumā kādam ir strādājoši, var man pm atmest varam kaut uztaisīt kādu 'trade in' programmu un tā. )

Pa lielam vairs nekā nav. Patīk degvielas cena, beidzot var no fuel low lampas līdz atsitienam iepildīt zem 50€ un nobraukt ~1050km :lol: Bet nu, šis prieks sāk lēnam jau atkal izzust.
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 09 Aug 2020, 21:12

Tātad pabūts pirms skates servisā.

Nomainīti rokas bremžu loki( jo manā īpašumā vēl nebīju mainījis) pagājušogad pievilka, un teica ka pievilka maksimāli, šogad beidzot ir pienākusi nomaiņa....
Aizmugurē bremžu diski ar klučiem jauni, pa 2 gadiem nodila jau. Izskatīja/izkratīja visu ko vien varēja un ritošā ir kārtībā, pat nevienu buksi nevajag mainīt.... Un diezgan bieži braucu pa veco Rīgas bruģi.... =D> Tā kā cepuri nost hondas ritošajai!

Bremžu disku putekļu sargs aizmugurē viens ir papuvis vēl turas, bet nu... drošvien vēl original, jo otrs ir svaigs, bez rūsas, bet nu par cik šī detaļa(prasts, C formas bleķis) maksā pāri simts eiro, ta teica ka lai brauc līdz nokrīt un ta skatīsies :D Teica lai nepievēršu uzmanību ja kaut kas aizmugurē šad tad kratas.... Ta lai zinu, ka tas ir tas.

edit: kopējā servisā atstātā nauda, detaļās+darbs 110€

2ned līdz skatei tiecos uz '0' bet nu ta redzēs... autiņam gadi iet uz priekšu un ar vien grūtāk šo panākt neieslīkstot pārāk lielos tēriņos. Šo to vēl pa sīkumiem piekops pirms skates.
Last edited by looney on 27 Aug 2020, 11:19, edited 1 time in total.
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 26 Aug 2020, 10:36

This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 30 Sep 2020, 18:06

Tā updeits. Diemžēl, pienāca negaidīts serviss. Nobeidzās ģenerators :-D tik tālu novedu, ka no viņa zili dūmi nāca ārā un autiņš apstājās bez dzīvības pazīmēm.

Nu neko aizvilku uz servisu, dienas darbs un 230€ noskaldīti par jaunu ģeneratoru, laižam tālāk \:D/
Image
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 10 Mar 2021, 18:57

Heijoo 2021 gadā!
Neviens no akordistiem šogad neko nav ierakstījis, es būšu pirmais-

This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.


Pulkstenī rāda 273 000km, pienāca maiņa pilnam šim komplektam, jo apnika slidinaties un problemātiski jau bija uz šosejas kādu jau apdzīt likās ka man ir kāda CVT karba - iemet ceturtajā, iespied, uzmetas apgriezieni un stāv vienā punktā kamēr ātrums lēnām palielinajās... :D


Nauda detaļās+maiņa kopsummā 600€ aizlidoja, za to pavisam cita braukšana.

Viss pārējais tehniski pa lielam kārtībā :plusviens: kkad jāsapucē, un jāsabildē uz pavasara fona būs :)
Last edited by looney on 09 Feb 2022, 10:21, edited 1 time in total.
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 26 Aug 2021, 13:01

Jopcik kā laiks lido, nespēj nemaz sabildēt, kā gribētos, bet ir jau vasaras beigas un svaiga skate logā.

Novērtējums: 0 - Teicamā tehniskā stāvoklī \:D/

Pirms skates biju servisā(jo tiecos uz to nullīti), nobrīnijos, ka gadu nav nekas darīts 20t km braukti pa LV ceļiem un hadenē viss čotka. Vienīgais ko darīja, pieregulēja stāvbremzi.
Paša spekiem nomainīts degvielas, salona un gaisa filtru, samainīts bremžu sķidrums svaigs. Vairāk no tehniskās puses nekas nav darīts.




Ā un skatoties neskaitamos gudros testa video esmu sagatavojies jaunajai ziemas sezonai. Cordiant snow cross 2 pa labu cenu(205/60R16 52€ gab) un pasvaigs 4620 ražojums, šoreiz paņemts ar šipiem un ceru uz sniegpilnu ziemu lai nav pa asfaltu jādeldē vismaz pirmo gadu. Un '60' profilu mazliet augstakam ziemas klīrensam.

Par pirmo snow cross ir labas atsauksmes (raksts špikots no Nokian hakka 7), vienīgais mīnuss tas ka viņam šipi lidojot ārā un esot skaļas, otrajam it kā šīe divi aspekti esot salaboti/pieslīpēti, kā arī ir savādāks protektora raksts - špikojums no Hakka 8.

Image
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 02 Feb 2022, 19:27

Labadiena visiem Akordistiem.

Mazliet updeits priekš manas dienasgrāmatas:
Nomainītas bagažnieka atsperes. Jo vecās negribēja labi turēt smago unīša vāku, tādejādi šad tad, ziemā pie mīnusiem, ka gribēji attaisīt, taisot vaļā elektro motoriņš noskanēja bet vāku neatspieda un uz paneļa izmeta PTG Failure, nācās līst bagana iekšpusē un taisīt manuāli. Mainot atsperes noņemot dekoratīvo, visi vadi vietā, arī pie sensora viss ok, kas liek cerēt, ka Original atsperes bija pie vainas un savu nokalpojušas pēc 15 gadu strādāšanas.
Pagaidām 2.ned laikā palietoju vairak ne kā parasti,viss ok, vāks taisās bez liekām kustībām, bet lieli mīnusi(-10 vai vairāk) arī nav vairs bijuši ikdienā. Tapēc cerams, ka par šo varēs tagad aizmirst.

Ja kādam nepieciesams šeit ierakstu kā noresetot PTG erroru lai atkal veras unīša elektriskais bagans vaļā:

1. Ignition on
2. Open tailgate from the inside
3. Ignition off
4. Remove - &+ battery terminals & leave for 5 mins (es atvienoju tikai mīnusu)
5. Reattach +&- terminals
6. Ignition on (PTG light now off)
7. Close boot by hand
8. Remove key from ignition

Derot arī 8.paaudzei un cr-v.
----

This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.


Par ieplānoto servisu:
* Pie 295k km Nomainīts pilns ķēdes komplekts(HEPU) pie esošajām cenām OEM komplektēt roka necelās. (atverot, pārliecinajās, ka iekšā stāvēja oriģinalā un vel nebija mainīta)
* Protams svaiga 5w30 eļļa, šoreiz Wolf, pabraukšu kādas 2 maiņas un paskatīsos kāda ir, jo cena bija laba.
* Nomainītas kvēlenes(DENSO)
* Beidzot risinātas problēmas ar P2004 kļūdu - iztīrīta ieplūde/ EGR daļa kas bija aizaugusi, nomainīts pūtes spiediena sensors.

Par lietām kas atklājās servisa laikā:
* Diemžel arī es esmu hondas izplūdes kolektora kasjaka upuris, tas ir ieplaisājis, tā jau arī domāju ka būs, jo pēdējā laikā vilka smacīti salonā. Nomainīts uz jaunu, jo lietotai šrotā arī nezini patieso vēsturi, cik tā ir 'nobraukta' orģinalitate šai gadījumā nespelē lielu lomu. Metināt negribējās jo tas īslaicīgs labojums.
* Sulojās stūres reika, restaurēta.
* visādi sīkumini ap motoru.
* Protams, ka nomainīts dzeses šķidrums jo -

Par cik vēl šis tas atklājās, tad vienkārsi izcēla motoru ārā un visu sadarīja, tā vieglāk :D

This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.


Kopsumā dārgs servisa prieks, bet ko darīt... vēl neplānoju šķirties un braukt ta gribās, norūsējis arī nav, tapēc atliek tik uzturēt. Kopumā detaļas + serviss 1700€

-----
Par labo-
Par Cordiant riepām iespaids tikai tas labākais, nedēļās kad sniegs un ledus netrūka(sniegs, apakšā pieblietēts un sanesumi līdz bamperam), mierīgi pēc darba uzspiedu gāzīti un ar ESP lampiņas midzināšanu pavadīts izbraucu, kamēr citiem darbā nācās ar lapstu rakt sevi ārā.
Sākumā, pirmo mēnesi, likās paskaļas, bet tagad nobraukts 2mēn(~2000km) liekas ka pat šajos pavasarīgajos +6 grādos vairs nav tik skaļas(varbūt esmu pieradis.)
Pagaidām šipi ir visi, arī priekšā un neesmu sēņojis. Mīnuss ir protams šādam sniega rakstam ir ūdens- atkušņa laikā un pilnajās LV ceļu risēs vieglāk akvaplanē jo nav spec. ūdens kanālu. Bet nav tā ka jāstājas, vienkārši ar iepriekšējām, tas limits bija augstāks un dzenot, žļurgā starp joslām tik ļoti autiņu nebremzēja... Toties sniegā un uz dzīva ledus(arī aizmirstie grantenes posmi), turas perfekti un teikšu, pat 2x stabilāk ne kā Eiropas ziemenes Dunlopi.
Visā visumā esmu apmierināts īpaši par šo cenu. Vēl redzēs kas ar ilgmūžību, bet pagaidām 8mm indikators vēl dzīvs un nav sasniegts, kas ir labi jo nav tā, ka ir bijis konstants sniega segums.
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 17 Apr 2022, 08:02

Hei HONDIEŠI, man pavasara uzprišināšana

Lai arī forumā kustība maza, priekš dienasgrāmatas ierakstu:

Priekšā un pakaļā nomainīti bremžu diski, kluči, svaigs bremžu škidrums, nomainīta kārbas eļļa jo 100k jau noripoti kopš pēdejās maiņas. =D> \:D/

Image

Pāriets uz vasaras gumiju, uz ziemenēm nobrauks ~5k km pa šo ziemas sezonu, izskatās vēl kā jaunas, visi šipi vietā arī priekšējās ass riepām, neviena nav izlidojusi, kaut ir arī sanācis vairākas reizes sausumā uzspolēt, nodiluma mērītājs vēl pat nav iesācis dzist. Varu informāciju finalizēt, ka esmu apmierināts ar šīm ziemenēm.
Image

Par P2004 kļūdu, arī pēc lielās dzinēju apkopes/tīrīšanas meta šo kļūdu, nomainīts beigās vakūmvārsts(36190-RSR-E01) un vairs nav atgriezies, cerams uz visiem laikiem.
Bagans arī vairs nav iesprūdis kopš jaunajām atsperēm.

Next ček uz TA. :smt006
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 13 Sep 2022, 14:24

Dienasgramatai:
Capture.JPG

Nu tāks, arī šī gada skate ir ar '0'

Pirms skates servī aizgāja mazliet vairak kā gribejās, jo atkal mainīti bremžu diski, sāka vibrēt pie bremzēšanas, Visapkārt uzlikti TRW. Brembo diski nosūtīti uz garantiju jo tomēr nemaksaja 10€... ~3k nobraukti un meta kaut nav speciāli uzkarsēts un gāzēts peļķē...
Nomainīti jauni abi aizmugurējie supporti, nomainīts viens lodbalsts un tāda apkopīte uztaisīta, Filtri.. eļļa.

Izrādas, ka neesmu uzrakstījis, kad vasaras sakumā biju pie roļa, uzmests čips uz 180hp/400nm ar vēlāku maksimālo griezi lai saudzētu spararatu. Stock nomērīts uz 152hp. Ir arī izraksts. :plusviens:
Screenshot_20220913_144835.jpg


Vopšim var droši rullēt tālāk. \:D/
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: 'Trakā' Akorda dzīve 2.2i-ctdi 2007g.

Postby looney » 27 Mar 2023, 11:03

Jaunais saimnieks ir veiksmīgi atradies, lai labi ripo!

Tāpēc šīs ir dienasgrāmatas beigas. Paldies visiem! :smt039
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Previous

Return to Accord

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron