Labadiena visiem Akordistiem.
Mazliet updeits priekš manas dienasgrāmatas:
Nomainītas bagažnieka atsperes. Jo vecās negribēja labi turēt smago unīša vāku, tādejādi šad tad, ziemā pie mīnusiem, ka gribēji attaisīt, taisot vaļā elektro motoriņš noskanēja bet vāku neatspieda un uz paneļa izmeta PTG Failure, nācās līst bagana iekšpusē un taisīt manuāli. Mainot atsperes noņemot dekoratīvo, visi vadi vietā, arī pie sensora viss ok, kas liek cerēt, ka Original atsperes bija pie vainas un savu nokalpojušas pēc 15 gadu strādāšanas.
Pagaidām 2.ned laikā palietoju vairak ne kā parasti,viss ok, vāks taisās bez liekām kustībām, bet lieli mīnusi(-10 vai vairāk) arī nav vairs bijuši ikdienā. Tapēc cerams, ka par šo varēs tagad aizmirst.
Ja kādam nepieciesams šeit ierakstu kā noresetot PTG erroru lai atkal veras unīša elektriskais bagans vaļā:
1. Ignition on
2. Open tailgate from the inside
3. Ignition off
4. Remove - &+ battery terminals & leave for 5 mins (es atvienoju tikai mīnusu)
5. Reattach +&- terminals
6. Ignition on (PTG light now off)
7. Close boot by hand
8. Remove key from ignition
Derot arī 8.paaudzei un cr-v.
----
- Hidden Content
- This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Par ieplānoto servisu:
* Pie 295k km Nomainīts pilns ķēdes komplekts(HEPU) pie esošajām cenām OEM komplektēt roka necelās. (atverot, pārliecinajās, ka iekšā stāvēja oriģinalā un vel nebija mainīta)
* Protams svaiga 5w30 eļļa, šoreiz Wolf, pabraukšu kādas 2 maiņas un paskatīsos kāda ir, jo cena bija laba.
* Nomainītas kvēlenes(DENSO)
* Beidzot risinātas problēmas ar P2004 kļūdu - iztīrīta ieplūde/ EGR daļa kas bija aizaugusi, nomainīts pūtes spiediena sensors.
Par lietām kas atklājās servisa laikā:
* Diemžel arī es esmu hondas izplūdes kolektora kasjaka upuris, tas ir ieplaisājis, tā jau arī domāju ka būs, jo pēdējā laikā vilka smacīti salonā. Nomainīts uz jaunu, jo lietotai šrotā arī nezini patieso vēsturi, cik tā ir 'nobraukta' orģinalitate šai gadījumā nespelē lielu lomu. Metināt negribējās jo tas īslaicīgs labojums.
* Sulojās stūres reika, restaurēta.
* visādi sīkumini ap motoru.
* Protams, ka nomainīts dzeses šķidrums jo -
Par cik vēl šis tas atklājās, tad vienkārsi izcēla motoru ārā un visu sadarīja, tā vieglāk
- Hidden Content
- This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Kopsumā dārgs servisa prieks, bet ko darīt... vēl neplānoju šķirties un braukt ta gribās, norūsējis arī nav, tapēc atliek tik uzturēt. Kopumā detaļas + serviss 1700€
-----
Par labo-
Par Cordiant riepām iespaids tikai tas labākais, nedēļās kad sniegs un ledus netrūka(sniegs, apakšā pieblietēts un sanesumi līdz bamperam), mierīgi pēc darba uzspiedu gāzīti un ar ESP lampiņas midzināšanu pavadīts izbraucu, kamēr citiem darbā nācās ar lapstu rakt sevi ārā.
Sākumā, pirmo mēnesi, likās paskaļas, bet tagad nobraukts 2mēn(~2000km) liekas ka pat šajos pavasarīgajos +6 grādos vairs nav tik skaļas(varbūt esmu pieradis.)
Pagaidām šipi ir visi, arī priekšā un neesmu sēņojis. Mīnuss ir protams šādam sniega rakstam ir ūdens- atkušņa laikā un pilnajās LV ceļu risēs vieglāk akvaplanē jo nav spec. ūdens kanālu. Bet nav tā ka jāstājas, vienkārši ar iepriekšējām, tas limits bija augstāks un dzenot, žļurgā starp joslām tik ļoti autiņu nebremzēja... Toties sniegā un uz dzīva ledus(arī aizmirstie grantenes posmi), turas perfekti un teikšu, pat 2x stabilāk ne kā Eiropas ziemenes Dunlopi.
Visā visumā esmu apmierināts īpaši par šo cenu. Vēl redzēs kas ar ilgmūžību, bet pagaidām 8mm indikators vēl dzīvs un nav sasniegts, kas ir labi jo nav tā, ka ir bijis konstants sniega segums.
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1