dev_hdd wrote:kapēc lai neierūktos ?!?! Pagriez aizdedzi un degvielas sūknis visu izdarīs pats. Tik cerams pēc strūklas bāku izskaloji.
tapēc arī ceru, ka visu sūknis izdarīs...... =)
viss izskalots un tīrs....
dev_hdd wrote:kapēc lai neierūktos ?!?! Pagriez aizdedzi un degvielas sūknis visu izdarīs pats. Tik cerams pēc strūklas bāku izskaloji.
seisis wrote:Cik ilgi piķi skrāpēji nost no bākas apakšas? Jeb apakšu nestrūkloji?
Edupuiks wrote:nu lai degviela no bākas tiek līdz sprauslām, tak sūknim ir jāpumpē loģiski, ka viš strādā.
par ilgo griešanu - kad pēdējo reizi mainīts degvielas filtrs?
Edupuiks wrote:parasti sūkņa dūkoņu var dzirdēt tikai, kad salonā ir pilnīgs klusums un pagriež atslēgu. principā, kad auto piedarbināts, neko dzirdēt nevar.
Edupuiks wrote:gadījumā skaņa nenāk no motortelpas? ja ABS sūknim eļļas pa maz, tad tas mēdz dūkt un rūkt. ja tomēr no aizmugures, tad moš Tavs degvielas sūknis beidzas nost.
Pawka wrote:dzeki, samainiju degvielas filtru, bet vis palika tāpat.
suknis skan diezgan skaļi... kamēr mainīju jau palika tumšs, bet vienalga iedarbinot masīnu, pamanīju, ka kautkur pie inžektora vai nu sūc gaisu, vai laiž gaisu.
vai ta varētu būt, vai tas ir tikai gļuks????
bet ja tās nav gļuks varētu būt ta, ka tajā ir problēma, mašinas iedarbināšanā un sūkņa darbībā???
Pawka wrote:sveiki. vakar tika samainīts sūknis. pirms uzlikt to, bka tika izskalota... bet situācija tāda - mašīna sāka iedarbināties daudz vieglāk un labak, bet prieks manis vienalga sūknis skan par skaļu...
pieejot pie aizmugureja riteņa dzirdams, kā viņš strāda...
man degvielas caurules vietā stāvēja šļūtene augstspiediena, šogad viņu mainīju - stāvēja 8 milimetri, uzliku 7 milimetri...
vai no tā var būt, ka sūknim jāstrādā intensivak, jo šļūtene caurule kļuva par milimetru mazaka...???
negribas arī šo sūkni nojāt...
lolvo wrote:Fizika! Caurplūde mazāka - spiediens lielāks.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests