Vai esat kādreiz lūkojušies uz jauno Civic TypeR un nodomājuši, ka tas ir pārāk nepraktisks? Acīmredzot neesat vienīgais.
Benzīngalvas-inžinieri no Synchro Motorsport, kuri sevi raksturo kā “brīvprātīgo pulciņš, kas bāzējas Svindonas Honda rūpnīcā”, vienojās un nolēma transplantēt FK2 sirdi un dvēseli Civic universālī.
Synchro Motorspor neaprobežojās tikai ar 2.0l, 306zs, 400nm dzinēja, sešpakāppju manuālās kārbas uzstādīšanu, arī piekares detaļas tika pārņemtas no karstā heča.
Ārēji Tourer ieguva pilnu TypeR pakotni – visu priekšdaļu, sliekšņu uzlikas, kā arī četr-stobru izpūtējus, kas, kopā ar aizmugurējo difuzoru, tika rupīgi iestrādāti universāļa aizmugurē. No bildēm var noprast, ka arī sporta sēdekļi ir atraduši savu vietu interjērā.
Nokrāsots melni-matētā krāsā, liekas, ka šis auto noripojis no Svindonas rūpnīcas konveijera un ir radījis konkurenci Golf R universālim. Taču, nav nekādu oficiālu Honda plānu šo sapni īstenot, taču nekad neko nevar zināt, varbūt tomēr..
Hetča formātā Civic TypeR līdz 100km/h paātrinās 5.7 sekunžu laikā, ar joni tuvojoties 270km/h maksimālajam ātrumam. Tam joprojām pieder leģendārās Nirburgringas trases apļa laika rekords priekšpiedziņas automašīnām – 7:50:00 (kaut arī tas bija prototipa auto). Universālis potenciāli varētu atņemt ātrākā universāļa godu Seat Leon ST Cupra.Raksts tulkots, oriģināls pieejams šeit: http://www.carscoops.com/2016/03/synchro-motorsports-civic-type-r-wagon.html